Ben wel benieuwd welke cd jullie het meest luisteren. Momenteel is het bij mij Alicia Key's- The Element of Freedom
Dierenliedjes cd Luister eigenlijk bijna nooit muziek...en als ik de radio aan heb staan is het altijd radio 1 met nieuws en actualiteiten.
Hier altijd de radio aan hahahaha...maar de meest beluisterde CD van afgelopen jaar is dan toch: Dirk Scheele (tjah, dat krijg je als je met een peuter naar Frankrijk gaat). Woezel en Pip wordt trouwens ook veel geluisterd / bekeken hier! 1 t/m 4
Helemaal niks eigenlijk. We hebben alle cd's op de pc gezet en meestal random daar nummers uit. Maar niet 1 artiest.
hahaha ik ben gewoon nog oudewets Ik heb vaak ook de radio aan, op funx en anders dus altijd een cd op.
Ik luister alleen naar de CD van (daar heb je ze weer) Nick en Simon en R. Kelly. Op de radio staat vaak 100% NL, Q-Music (foute uur) en Sky Radio op. Qua muziekzenders kijk ik vaak naar Sterren.nl, VH1 en Nick jr. Hits (voor de kinderen). Volgens mij ben ik nu niets vergeten . Zodra ik opsta, gaat de muziek aan.
We hebben nu als vaste cd in de auto: Liebe ist für alle da, de nieuwe van Rammstein, verder hier ook vooral veel radio.
o.a. Hillsong United - Tear down the walls Michael Jackson - The Dutch Collection Johnny Cash - San Quinten & Folson Prison Michael W. Smith - A New Hallelujah