kerst oud en nieuw december 2013 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door hartmannetje, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hier kerstavond uitgerekend zoals mn vriend elke keer zegt, we gaan op de ezel straks naar het ziekenhuis ;)
    Ook hier wordt ons paaseitje misschien wel een kerstkindje, who knows! En wie weet wordt t wel in 2014 geboren, de tijd zal het uitwijzen! We kijken er hoe dan ook onwijs naar uit!!! :)

2. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik ben 24 december uitgerekend en het is een jongen.. Alles is al klaar voor de komst van onze kleine man.. Naam hebben we ook al.. Dus ik kan niet wachten tot ons mannetje geboren wordt , nog 6 weken...

3. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben de 21e uitgerekend, en ik hoop de 23e te bevallen haha...;)net voor de feestdagen. En eerder als de 21e komt privé minder goed uit:p.. Allemaal bijzaken en t slaat nergens op maar goed.

4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik ben uitgerekend op 26 December van ons eerste kindje, een zoon :D

Voor ons ook nog een speciale datum want zowel mijn vriend als zijn moeder zijn beide op die dag jarig. Ik ben dus heeel benieuwd of dit de 3e generatie gaat worden die op dezelfde dag jarig is.

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ik ben dan wel niet uitgerekend met die datum maar ze word wel gehaald in de kerstweek

6. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi dames. Komt al dichtbij he!

Ik ben de opmerkingen over dat het niet handig is en 'oh wat vreselijk om met kerstmis jarig te zijn' ook helemaal zat. We zijn 4 jaar bezig geweest met zwanger worden. Denk je dan echt dat ik dan ga zitten rekenen wanneer de kleine jarig gaat zijn?

Juist bijzonder om in deze tijd te bevallen. Mocht het op een van de feestdagen zelf komen dan gaan we vanaf volgend jaar die dag dus gewoon heel anders invullen. Met een verjaardagsfeest dus!

Bezoek voor verjaardagen deden we toch al altijd in een weekend voor of na de verjaardag. En de dag zelf lekker met ons gezinnetje.

7. Woensdag

Woensdag Lid

3 dec 2013
    59
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben 29 december uitgerekend. Spannend want komt steeds dichterbij. Plannen jullie dingen voor de feestdagen? Je weet maar nooit ;)

Groetjes

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoi dames!

Woensdag alles alles goed gaat plannen we wel wat voor de feestdagen namelijk dat we gaan eten bij ouders maar das voor ons ook niet ver rijden anders zou ik het al niet doen..de kans dat ik dan bevallen ben is wel groot maar hoelang weet je niet voor hetzelfde geld zitten we dan nog midden in de kraamweek en dan ga je ook niet weg van huis..concrete afspraken kun je toch niet maken dus we zien het wel! Iedereen succes met de laatste loodjes..voor mij laatste week...:D

9. Fietwordtmama

Normaal hebben wij eerste kerstdag mijn schoonouders op bezoek. Ik maak dan een uitgebreid diner voor ze (koken is mijn hobby). En 2e kerstdag is dan bij mijn ouders thuis met broer en zus erbij.

Dit jaar heb ik het 'kerstdiner' voor de schoonouders in november gemaakt (compleet met verlichte ster, kerststuk op tafel en kaarsjes aan). En het feest bij mijn ouders gaat niet door (is ruim 2 uur rijden).

We vieren kerst dus met ons drietjes of viertjes. Wanneer ik nog niet ben bevallen heb ik toch geen zin in drukte en wanneer ik wel ben bevallen dan zijn we meer in baby-mood dan in de kerststemming. Ik heb wel gevraagd om een klein kunstkerstboompje voor in de slaapkamer.

10. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Omdat ik hier eigenlijk ben uitgerekend op 2e kerstdag hebben we besloten het rustig aan te doen. ML viert normaal kerst bij zijn familie in België maar blijft nu in Nederland bij mij. Met mijn familie hebben we wel wat lekker eten en een paar kleinigheidjes onder de boom maar we hebben geen uitgebreide luxe dingen gepland. Voor het geval dat ;)

11. Woensdag

Woensdag Lid

3 dec 2013
    59
    0
    0
    Wij laten het ook een beetje afhangen van hoe het komt. Geen uitgebreide diners dus, maar als het allemaal nog lukt wel gezelligheid (al dan met of zonder kleine :))

12. Fietwordtmama

Gisteren de kerstboom gezet. Zegt onze zoon: Nu is het kerstmis, dus de baby kan komen.

Haha. Van mij mag ie inderdaad wel komen ;)

13. Woensdag

Woensdag Lid

3 dec 2013
    59
    0
    0
    Al kerstkindjes?

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Bij mij niet, ben 28-12 bevallen. Ben toch wel blij voor die kleine meid dat ze tussen kerst en oud&nieuw jarig is!

Deel Deze Pagina