Wie weet het verschil? Dochter draagt nu maat 80 jeans imps elfs. Maat 86 heb ik ook en die is net iets groot maar schat komende half jaar/jaar doet ze mee. Ik wil nu jeans kopen in aanbieding alleen twijfel ik tussen maar 92 van baby /todler collectie slim fit of maat 92 van meiden collectir slimfit. Het gaat vast over de pasvorm bij kont. Met luier en zonder. Ik denk dochter tegen zomer zal zindelijk zijn en maat 92 broek zal ze dragen eind zomer-winter. Nu twijfel ik dus als ik koop maat 92 van baby collectie is het niet zo dat jeans dat niet mooi bij kont aansluiten? Of zit daar geen enkel verschil? Wie heeft die en weet dat?
De baby variant heeft wat extra ruimte bij de billen voor de luier. Mijn dochter zit nu in 86-92, en ik heb om die reden wel de baby 92 gekocht. Die zit prima. Je moet voor je zelf even bedenken hoe oud je dochter zal zijn als ze in maat 92 zit en of ze dan al zindelijk is. Zelf zou ik liever te veel dan te weinig ruimte hebben..
Dacht ik al dat het met luier te maken heeft. Ja maat 92 pas echt met 2.5/3 jaar denk ik dan is ze al zindelijk denk ik. Maar te veel ruimte kleed niet zo netjes.. Ik denk dat ik dan maat 92 van meiden collectie koop dan is zeker dat het goed zit. En is geen seizoen ding dus geen weggegooid geld. Ps: jij heb echt lange meid! Mijne is pas 84 cm