onzekerheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwendy, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    heb gebeld naar gyn en mag vannammiddag gaan om 15.00 uur. ben er niet gerust op. mn borsten doen minder pijn maar heb tot nog toe nog geen bloedverlies gehad.

volgens mn hcg waarden zou ik rond de 7 weken moeten zijn in plaats van 4. ze staan namelijk aan 15184.

wat denken jullie?

groetjes wendy

2. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik bergijp het niet helemaal?
    Waarom ga je er vanuit dat het mis is?

3. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    ik heb al een dag of 3 stekende pijnen in mn onderbuik en mn borsten zijn ook minder gevoelig ik weet niet wat ik allemmal moet denken, is mn 1ste zwangerschap

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Oooh! Maak je niet druk! (makkelijker gezegd dan gedaan). Ik was op het begin(en nu nog steeds) ook heel erg onzeker... Voelde de hele dag aan mijn borsten en was ook bang voor het ongesteldheidsgevoel! De dag nadat ik positief getest had, had ik ook bloed verloren. Dacht toen echt dat het voorbij was.. Maar niet dus!
    En volgens mij is het normaal dat je borsten de ene dag minder pijn dan dan de andere de mijne zijn bijna niet eens meer gevoelig!

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Het is normaal hoor! Kwaaltjes komen en gaan.
    Die steken in je buik heeft te maken met je baarmoeder. Soms kan dit voelen als ongipijn. Heb ook een aantal keer gehad dat ik dubbel lag van de pijn.
    Je borsten is ook normaal. Ik heb de ene dag helemaal geen last en de andere hoef je er maar naar te wijzen en dan spring ik al de lucht in.

Zwanger zijn is vooral in het begin veel onzekerheid... Je voelt vanalles en dan weer niets. Wees gerust, dit hoort er allemaal bij.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoort er allemaal bij: klinkt alsof je erg gezond zwanger bent! :)

Deel Deze Pagina