Met handschoenen en al... Mevrouw was in de kattenbak gekropen om de poes te pakken, of hem erin te proppen geen idee. Feit was dat ik toxoplasmose NIET immuun ben en er plots een stinkende bruine dochter voor mn neus stond... Dat was schrikken natuurlijk. Heb met handschoenen haar kleren afgestroopt, kledij in plastieken zak en dochter onder de douche. Heb haar handen en voeten (want ze waren helemaal nat) met dettol gewassen en de rest met gewone zeep. Nu maar hopen dat ik alles netjes heb gehouden en niks heb opgelopen.
Dat is wel even schikken voor je. Moet zeggen moet er ook wel een klein beetje om lachen. Zie die kleine mied van jou al helemaal in de kattebak zitten. Ik denk niet dat je wat heb opgelopen, je heb netjes handschoenen aangehad.
ochjee, eerste moment moest ik lachen, gekke meid Maar je bent zwanger, zag ik 'n tel later, gelukkig had je handschoenen in huis, en dettol. Moet ik ook maar gaan doen.
och jeetje dat is niet mis. Ik denk dat je het zo goed aangepakt heb, veel meer kun je niet doen. knuffel conny
Hahaha wat beschrijf je dat leuk. Je moet toch je dochter schoonmaken, zwanger of niet zwanger. De kans dat je toxoplasmose oploopt is gelukkig niet zo heel groot heb ik me laten vertellen en hebt jezelf goed beschermd.
Vind het idd wel een mooi verhaal, wat zal je gelachen hebben! Door de handschoenen zou ik me geen zorgen maken om besmetting hoor!