De Sint surprise wordt weer een issue....

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mamavanmimi, 28 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Mijn oudste zit in groep 6 en moet dus net zoals vorig jaar een surrise maken.
    Makkelijker gezegd dan gedaan hier thuis.
    Ze wilde graag met papiermarche een spaarvarken maken omdat het jongetje wat ze getrokken heeft op zijn lijstje geld heeft gezet. Nu had ze eerst dus gedacht om daar chocolademunten in te doen, alleen snoep leek me niet goed, maar ok. Vandaag had de juf het erover hoe het allemaal ging en zei ze dus dat het niet alleen snoep mocht zijn. Snap ik, logisch ook en had het al tegen haar gezegd, maar ze zei dat dat gewoon mocht. Daar de hele surprise naar gemaakt en nu dus deze boodschap. Dus iets anders verzinnen.
    Het spaarvarken staat inmiddels te drogen dus die blijft, alleen wat voor cadeautje erbij? Op zijn lijstje staat geld, iets van call of duty het computerspel en pizza......
    Nu dacht ik dus een simpel kookboekje voor alleen pizza te zoeken, maar nergens te vinden hier dus geen optie, maar wat dan?
    Heeft er iemand hier een goed idee, wat maximaal 3 euro kost?
    Tips....?

2. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Dit en dan een recept uitprinten ?

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Bij de witte boekenmarkt heb je goedkope boeken maar de action heeft ze soms ook.
    Ze heeft wel pech met de persoon het is ook een lijstje van niks.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Chocolademunten zou ik toch doen. Call of duty lijkt me veel meer ‘niet verantwoord’ voor een kind uit groep 6. :eek:

belize vindt dit leuk.
  5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Bij de action heb je mini spaarblikjes voor ong €1-2.

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier zat ik idd ook aan te denken, een ritje naar de action morgen.
    Maar klopt echt een lijstje van niks. Je kan er net niks mee:rolleyes:
    Ze vertelde vanavond nog dat die jongen goed kan tekenen, dus anders maar een schetsboek met een setje potloden?

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Ik zou 1 setje chocolademunten doen voor in het varken en dan inderdaad een schetsboek met kleurpotloden en dan om het af te maken een mooi gedichtje!

Beste...??

Helaas bezorgen ze geen pizza bij Sint en Piet.
    Maar vergeten doen ze jou niet.
    Sint hoorde dat jij mooi kan tekenen.
    Dus daar kunnen wij op rekenen.
    Een gevuld spaarvarken met chocolade munten.
    ............ En dan nog een stukje over Call of Duty en geld........

Succes!

Best vaag dat ze dingen vragen die voor 3 euro niet te krijgen is. En ook geld vragen is denk ik vreemd of ben ik gek?

8. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Zelf zou ik een Call of Duty spel kaft uitprinten of hoe dat heet en dan op maat knippen in zo een hoesje doen en dan chocolade munten erin en dan een cadeau bon van 2,50 euro van domino's of New York Pizza erin!

Heeft hij alles wat hij wil :) :)

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Dan zou ik kijken naar een blikje met verschillende soorten, ligt volgens mij bij de schilder/knutselspullen.
    Of een vulpotlood met een mooi schetsboek. (Vulpotloden zijn 1 euro bij de action en je krijgt er 2) , goede gum.

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Mijn dochter heeft thuis een memoblokje van papiergeld. Geen idee alleen waar ze het vandaan heeft... Misschien bij de action.

fafa vindt dit leuk.
  11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Idd een mooi tekenblok erbij, goede potloden heb je niet voor €3.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vette pech zou ik denken met zo'n lijstje. Chocolademuntjes en dan maar wat dingen die niet op het lijstje staan. Of je koopt zo'n ringband/spiraalschrift waarbij je aan de voorkant zelf een plaatje Call of Duty in doet.

13. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Surprise bijna af!!
    De papiermarhe was mislukt dus nu een ander spaarvarken gemaakt. En voor het gedicht hebben we jouw idee gebruikt, waarvoor veeel dank. Hier geen echte dichters in huis, maar is gelukt :thumup:.
    Morgen nog een paar dingetjes aan afwerking en dan vrijdag al mee naar school

esklessebes vindt dit leuk.
  14. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113

Super dat het gelukt is.

Veel plezier op school!

Deel Deze Pagina