Hallo meiden, Misschien is het leuk om na aanleiding van de topic "vreselijke blunder", hier een topic te maken over: Wat is jouw grootste blunder!?! Liefs van Hummel. P.s ik weet trouwens niet of er hier al een topic over is!
even dit hoor Hummel vind het steeds weer gek jouw naam te zien niet lelijk bedoeld maar ik ben hier begonnen onder de naam hummel dus steeds denk ik ?¿ of het mijn grootste blunder was weet ik niet maar was wel een goeie toen ik aan het autolessen was greep ik een keer mis naar de pook ik had toen het been van me rij instructeur te pakken die een opmerking maakte waarbij het schaamrood me op de wangen kwam te staan denk dat jullie zelf wel in kunnen vullen wat voor soort opmerking het was
Hmm ik heb meerdere grote blunders die met name uit mijn zwangerschapsperiode en kort daarna stammen Een van de grappige is toen ik een telefoontje waarnam voor de helpdesk. Ik vroeg de klant naar zijn wachtwoord en deze antwoorden 'dat is geheim'. Ja meneer dat begrijp ik maar ik heb het nodig omdat ik anders het probleem niet remote kan oplossen. Klant weer, het wachtwoord is 'geheim'. Dit ging tot mijn irritatie nog een aantal keer heen en weer voordat ik doorhad dat het wachtwoord het woord 'geheim' was. Klant kon er gelukkig om lachen.. Laatst nog een blunder die hopelijk niemand heeft gezien. Sinds lange tijd stapte ik weer eens op de fiets (pak normaliter altijd de auto) toen ik de hoek om wilde probeerde ik mijn richtingaanwijzer aan te zetten ipv mijn hand uit te steken..
De grootste blunder van mijzelf is: Mijn moeder had vroeger altijd een flinke verzameling met haarprutteltjes en make-up jes etc, en ik vond dat als jong meisje van ongeveer 6 jaar natuurlijk helemaal geweldig. Op een middag besloot ik dus ook om mij dus eens helemaal "mooi' te maken. Dus ik flink met de make-up tas in de weer en toen dat klaar was, besloot ik ook maar ff mijn haren te doen. Dus haarschuim erin...... Dit bleek dus ontharingsmousse te zijn!! Nadat ik dus al een hele tijd op de badkamer druk was geweest, kwam mijn moeder ff om de hoek kijken en die rook de geur van haar ontharingmousse al. Ze schok zich echt wezeloos... Ze duwde me onder de douche (die nog koud was) om alles er zo snel mogelijk uit te spoelen. Ze kreeg al illusies dat mijn lange haar uit begon te vallen etc. Het viel allemaal gelukkig erg mee en ik was geen haartje kwijt. Dit is mij altijd bij gebleven en word ook nog regelmatig door mijn moeder over gespoken! Liefs Hummel.
'k heb zelf ook heel wat blunders geslagen maar als ik terugdenk aan de blunder van mijn zus, dan ga ik weer plat van t lachen Toen mijn zus 15 was, namen mijn vriend en ik haar op een keertje mee naar een discotheek. We hadden mijn ouders wijsgemaakt dat we naar de bioscoop gingen. Mijn zus door het dolle heen dat ze mocht gaan stappen We rijden de parking op en zien 2 buitenwippers staan dus ik zeg tegen haar: en dié kerels moet je een kus geven ( ). Mijn zusje, naïef: ajaaaa? Pascal, mijn ventje, zei haar dat ze me niet mocht geloven en hij zei tegen mij van: allé vanessa, niet doen - ocharme, 'k zie haar die kleerkasten al een kus geven (ok dat gebeurt soms maar die kerels stonden ervoor gekend nogal afstandelijk te zijn)... Allé, wij naar binnen - zij helemaal in haar nopjes... muziek keihard, zij overdonderd door wat ze zag. Komt de ober langs om de bestelling op te nemen en mijn zusje denkt dat hij haar 'n kus wil geven dus zij pruilt haar lippen en smak... GEEFT EEN KUS OP ZIJN OOR maar echt zo met een gezicht zo van gecharmeerd te zijn dat die knappe jongen bij haar kwam voor 'n kus en zij zo verlegen mwaaaa pets op zijn oor! Die jongen kwam met zijn hoofd gewoon naar haar toe omdat de muziek zo keihard stond en hij anders niet zou verstaan wat ze wilde drinken... Ik kan je verzekeren: mijn zusje kon door de grond zakken van schaamte en ik pieste bijna in mijn broek van t lachen...
Wat grappig! Mijn vriend heeft mij deze naam gegeven, zo noemt hij mij altijd. Ik vond hem ook wel erg geschikt voor op dit forum! Maar wanneer ik zwanger ben, dan zal ik hem veranderen in mijn echte naam! Liefs Hummel.
ik noemde Caitlin zo toen ik nog zwanger was van haar ons hummeltje dus was het voor mij niet moeilijk om die te gebruiken als speudo voor mijn eigen naam
Mijn grootste blunder is. nou ja meer onze grootste blunder is. we hadden net verkering dus ja wat wil je dan hele dagen sex. ik met vriend lief mee op de vrachtwagen en ja hoor we moest toch lang wachten voordat we werden geladen wij in een hoekje dat we dachten dat niemand ons zag effe snel een heerlijk potsje sex. wij klaar keken we schuinomhoog naar boven recht echt pal recht voor een beveiligingscamera. We weden snel geholpen en die mannen lachen joh. iedere keer als we daar kwamen waren die mannen erg aardig haha
mijn man was op zakenreis en ik wilde hem opwarmen door hem een spannende foto van mezelf via mms te sturen... nu heb ik de foto alleen niet naar mijn man gestuurd maar naar degene die onder mijn man in de tel. lijst stond een ex collega tot op de dag van vandaag schaam ik me dood
en de pose die ik aannam liet niet veel aan de verbeelding over, ik hield mijn hand nog net ergens voor gelukkig maar toch
Ik was een keer naar de wc geweest op school en het was daar echt een zooi! Overal wc papier.. Dus ik stond daar te hannesen. En heb toen niet gemerkt dat er wc papier uit mijn broek hing.. Dus ik liep zo terug naar de klas.. Ik schaamde me echt dood.
@Deb.... nou nee dat niet (het was namelijk een foto van mij naakt voorover gebukt, en dan de foto vanachter genomen, gelukkig wel mijn hand over mijn edele delen gehouden....) maar ja hij zag natuurlijk wel dat ie een mms van mij kreeg