Kerst... stress... nu al ..

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie4, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Eigenlijk ben ik wel blij dat mijn oudste zoon jarig is op 2e kerstdag. Iedereen komt dan vanaf 15.00 bij ons verjaardag vieren. Voordat mijn zoon geboren was, was het ook ieder jaar weer plannen en afspreken wie waar naar toe ging met kerst. Dat is nu helemaal over.

1ste kerstdag hebben we dus lekker voor ons gezin.

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Bij ons vieren we 1e kerstdag met mijn hele familie. Vroeger aten we dan pas vanaf een uur of 19:00 en was het een avondvullend programma. Nu er kleine kinderen zijn (weer) beginnen we al om 17:00 zodat we rond half 8 naar huis kunnen met de kleintjes.
    Kerst hoort toch voor iedereen te zijn en bij ons is het dan ook normaal om het ritueel aan te passen. Vooral als je hoogzwanger bent zou ik eerst aan jezelf denken en dan pas kijken wat kan...

Overigens denkt mijn schoonfamilie daar niet zo over hoor. Die hadden met kerst toen ik zwanger was als voorgerecht voorverpakte zalm en als hoofdgerecht rosbief. "Gelukkig" kan mijn schoonmoeder niet koken en was de rosbief dusdanig gaar dat ik het gewoon kan eten. Als toetje iets met alcohol er in...

Deel Deze Pagina