mijn takenlijst vandaag afstoffen stofzuigen dweilen wc inmiddels schoon douche schoon maken salade maken voor de gourmet morgen nog 2 boodschappen doen voor morgen
Naar het ziekenhuis toe, nog even naar de winkel gaan voor de laatste paar verse dingen en verder aldruk aan het koken
hier weinig kerststress alles is in huis, morgen eten we bijschoonouders tenminste dat is de planning.. 2e kerstdag thuis, maar aangezien dochter een dubbele ooronsteking heeft, aan de neusdruppels en oordruppels en de pcm zit is het even aankijken, gelukkig wonen schoonouders hier 10 minuutjes vandaan..
Ik doe niet aan kerststress Wat vandaag niet lukt komt wel weer na de feestdagen. Heb al gezogen, moet wel nog dweilen en wc schoonmaken en wat was wegvouwen als ik zin heb, zo niet dan lekker niet. Ik moet alleen wel nog kleding inpakken want we zijn er niet, wat kerstbakjes halen, de kattebak doen en mijn kerstoutfit strijken, maar ach, dit zijn een beetje dagelijkse dingen, niet echt om me druk over te maken, * gaat toch maar even sopje maken*
Ik moet alleen het huis nog op orde maken, de boodschappen bij moeders brengen, alle was en strijk wegwerken. Manlief is nog onze bestellingen ophalen bij de slager en de visboer. Vanochtend hebben we de laatste andere dingen alvast gehaald En heb net een paar uur in de keuken doorgebracht...Morgen komt de rest wel
Ik heb net de kerstboodschappen en meteen voor de hele week maar even gedaan. Werd helemaal knettergek in de winkel, mensen die je om ver lopen. Of het laatste product uit je handen klauwen. Mensen die mopperen, en rijen van hier tot jeruzalem. Wat ben ik blij dat ik alles binnen heb, en het maar 2 dagen in het jaar zijn hihi....Alhoewel oudjaarsdag zal ook wel weer druk zijn in de winkel! Vergeet net dat ik wel de wasmachine voor de zoveelste keer moet draaien, vanacht 2 kinderen gehad die een aantal keer de zooi ondergespuugd hebben! Dus dat moet nog even gebeuren, dweil er doorheen. Dan is alles volgens mij aan kant!
Hier is het gratis volgens mij... Wij wonen vlak naast een AH en het is zo druk dat er overal vol is geparkeerd ( de hele wijk) en er een file staat voor de ingang... Ik doe dus altijd al rustig een week van te voren de boodschappen en voorbereidingen. Vandaag nog even de puntjes op de i en klaar.