Hey Meiden, Heb EINDELIJK weer na lange tijd wachten en veel heel veel solliciteren een sollicitatie gesprek Ben door de Miss Etam hier op het winkel centrum gevraagd om morgen op gesprek te komen Lijkt me zo leuk om hier te kunnen werken, kan zelf eigenlijk ook wel een miss etam gaan beginnen zoveel kleding heb ik Om een of andere reden ben ik niet zenuwachtig, ben gewoon blij dat ik word uitgenodigd en hoop zo dat het van beide kanten klikt .. Dan kan ik ( hopelijk ) het nieuwe jaar goed beginnen Wilde het ff kwijt Liefs Chantal
Wat goed zeg! Wanneer moet je op gesprek? Alvast veel succes iig! Edit: zie nu pas dat je morgen moet, hihi. Veel succes morgen dan
ah Chantal, eindelijk weer. Ik hoop dat het positief voor je uitpakt, de laaste tijd zat het je niet mee qua solliciteren/werk
super leuk voor je. Mijn zus werkt bij Promiss, als bijbaantje naast school en zij krijgt 60% korting op kleding van Promiss en Miss Etam. Is blijkbaar 1 bedrijf. en ik als zus, familie, krijg 20% korting. Is toch mooi meegenomen. heel veel succes
Wauw! Ik lees nu voor de 2de keer een topic met het goede nieuws uitgenodigd te zijn voor een sollicitatiegesprek. Ik ben er ook zo één! Hopelijk hebben we allemaal heel veel geluk en kunnen we het nieuwe jaar goed beginnen! Heel erg veel succes morgen en met jou enthousiasme moet het toch haast wel goedkomen?
Gefeliciteerd wat leuk voor je. Etam is een erg leuk bedrijf (tot je zwanger blijkt te zijn) ben helaas toen daardoor ontslagen....maar voor de rest altijd wel naarmijn zin gehad, leuke klanten ook vaak.