Ga je het weekend naar de kerstmarkt? Ik sta er zaterdag Maar verder ben ik er niet bekend dus kan ook niet helpen aan restaurants...
Ja ik ga naar de kerstmarkt Nog nooit geweest dus heb geen idee hoe het daar is Sta je er alleen zaterdag of verkoop je ook nog wat?
Qua locatie is finn's misschien wel aardig en ik blijf bij de stroper. Maar je moet nu al reserveren gok ik.
Knollen en citroenen, altijd wat aparts, je moet wel lekker de tijd nemen. Olympiada, super lekker Grieks eten en nette bediening. Villa Augustus, echt superlekker en originele gerechten. Portobello, simpel, Italiaans, niet te duur maar toch lekker! Oja inderdaad reserveren en wees je ervan bewust dat je haast niet kan lopen op de kerstmarkt hier. Ik mijd de stad deze dagen als de pest haha.
Ik kom ook echt niet in de buurt van de stad dit weekend! Vreselijk haha Villa augustus is leuk maar wel een beetje uit de route.... Strada del vino kan ook! Net nieuw en goed Italiaans eten.
Ja het is erg druk ik moet werken en het is echt druk niet normaal woon nu 10 jaar in dordrecht 1x geweest vond het veel tedruk.
Over de hoofden kan je er lopen Ik vind het persoonlijk te druk, als je echt heel erg van kerstmarkten houd kan het leuk zijn. Maar ga alsjeblieft niet met je kinderwagen want dat is een ramp. Voorbeeld: https://c2.staticflickr.com/8/7163/6531348079_933398deb5_z.jpg
Ik ga denk ik zondag. We wonen tegenover (Zwijndrecht) dus is t niks zijn we zo weer weg. Ondanks de drukte vind ik de sfeer altijd wel gezellig, je komt nog is bekende tegen enzo
Ik woon er al een tijdje niet meer kom er nog wel regelmatig me ouders wonen er wat ik me kan bedenken is de beren is altijd lekker en lotus vind ik ook lekker maar dat is wat buiten het centrum. Ik ga ik zondag denk ik naar de kerstmarkt zal wel weer gekkenhuis worden zoals elk jaar hihi
4jaar geleden door dordt gelopen met kerst. NOOIT MEER!!! echt serieus je kan over de koppen lopen. niet normaal meer. je moet echt tegen drukte kunnen. dat kan ik maar ook dit was mij gewoon te druk. ik liep er dan ook nog eens met kinderwagen doorheen, wat een hell. hebben half uur gedaan over klein straatje en toen was ik t alweer zat. restaurant: de beer heerlijk eten maarja tis maar net wat je zoekt natuurlijk