Hoi meiden, Zoals de titel al zegt , welke tas heb jij? Ik ga een andere tas kopen omdat ik zat ben van mijn oude en ben dus opzoek na inspiratie. Deze heb ik nu.
Euhh een roze leren tas van de jaarmarkt. Nu. Verder heb ik nog iets van 12 tassen die rouleren haha!
Ik heb de cowboysbag, heel fijn en soepel! En , ook niet onbelengrijk, groot genoeg voor al mijn rommel
Ik heb er een van Desigual, de versie London Damestassen | Online kopen in de officiële webshop Desigual
Op het moment is ook hier een desigual het meest in gebruik, een mc bee. Ik heb dezelfde MK tas als Chiggy en daarnaast een grasgroene leren tas van een bla bla merk voor school in gebruik.
Cowboys bag luiertas. Ziet er precies uit als de gewone cowboys bag, maar dan met verschoningsmatje en water afstotend materiaal. Ideaal! En niet onbelangrijk, mijn vriend kan er ook mee over straat
http://www.sandyperch.com/products/images/!_sp_newbag4.jpg aan mijn tas heb je niks. Das een speciale handtas waar mijn parkiet ook in gaat hihi.
Ik gebruik op het moment alleen m'n cognackleirige cowboysbag. Echt een hele fijne tas. Enige nadeel is dat de tas leeg al vrij zwaar is...
Op het moment gebruik ik deze; Desigual Mcbee Universe Tassen Maar ik heb echt een hele tassen collectie dus kan nog prima rouleren.