Hallo, ik ben 23 weken zwanger en verlang er erg naar om eens een lekker dagje verwend te worden. Nu gingen we eerder weleens naar de sauna, maar aangezien dat tijdens zwangerschap niet echt wordt aangeraden ben ik eigenlijk op zoek naar iets anders. Kent iemand een leuk wellness arrangement speciaal voor zwangeren? Bijvoorbeeld met allerlei lekkere behandelingen en zwembaden? Ik heb op de site van de Veluwse Bron een arrangement gevonden, maar dit stelt niet veel voor en is ook nog eens erg duur!!!
Wij gaan binnenkort hierheen.. Heb er hele leuke reacties van gehoord.. Vriendinnendag Beautyfarm Nieuwegein (Bij Utrecht) grootste beautycentrum van Ze hebben er geen zwembaden maar je word 10.00 tot 16.00 uur de hele tijd verwend..
Ik ben met 30 weken nog een weekend naar de sauna geweest. De sauna wordt in de eerste 3 maanden vooral afgeraden. Daarna is saunabezoek geen enkel probleem als je goed naar je lijf blijft luisteren! Ik heb een heerlijk weekend gehad in de sauna en ben perfect tot rust gekomen. Geniet van een lekker wellness-dagje!
Bij theremae2000 in valkenburg zag ik een zwangerschapsarrangement.. weet niet of het was is, dat wilde ik nog bekijken aangezien ik er ook wel aantoe ben om een beetje verwend te worden en te ontspannen! maar het is meteen zo uit de buurt.. dat is dan wel het nadeel.. weet niet of het duur is in vergelijking met andere.. succes! en veel plezier met je verwendagje!
Hoi! Ik ben afgelopen vrijdag een dag naar de Veluwse Bron geweest. Heb daar het speciale zwangerschapsarrangement gehad. Het is veeeeel te kort natuurlijk maar wel heeeerlijk ontspannen. Er zijn ook genoeg sauna's die niet zo heet zijn en veel zwembaden. Ik heb enorm genoten!! Veel plezier en geniet lekker als je heen gaat!!
Ik ben ook rond dezelfde termijn naar de sauna geweest....heerlijk! Gewoon goed luisteren naar je lichaam en de hele warme sauna's en het koude dompelbad overslaan...... Alleen aan het begin en aan het eind wordt het afgeraden, verder mag het gewoon. Lekker genieten dus!