Kerst-/winterkriebels

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb vooral zin in het kerstmenu, zit ik al hard over na te denken... :D Alleen weet nog niet met wie en wat enz. Dus ga dat maar eens regelen.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Jaa hier ook hoor. Ik heb echt last van een zomerdepressie haha.
    Ben gek op de herfst en winter enige wat ik vervelend vind is dat de treinen zo vaak uitvallen en je energierekening zo omhoog schiet maar voor de rest kom maar op met de winter.

3. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Heel herkenbaar!! Ik heb gister zelfs al een kerstnummer geluisterd *schaam*.. kan niet wachten tot het kerst is en hoop dat het gaat sneeuwen dit jaar:). Niet te lang want dan krijgt iedereen hier in huis last van zn huid:)

4. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Heb nu ook al weer zin aan de december maand. Kan echt zo genieten van de gezelligheid. Lekker de lampjes in de kerstboom, de kersthuisjes. Ja, het laatste kwartaal van het jaar is echt mijn kwartaal!

5. Ik heb ook zo'n zin in de komende tijd! Weer lekker vroeg donker, kaarsjes aan, sfeer-openhaard weer aan (zou zo graag een echte willen!). Op de bank hangen!
    En het mooie is: Morgen laatste dagje werken en dan begint m'n verlof!!!:D Dus ik mag volop genieten van deze mooie heerlijke tijd!:D Laat de herfst en winter maar komen!:p

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    ik kijk stiekem ook heel erg uit naar de kerst hihi en daarna mag t weer rap zomer worden :') maar vind die sfeer zo geweldig

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, vreselijk al die feestdagen, gelukkig slaan we ze dit jaar in ieder geval over. Sneeuw en alle lichtjes vind ik dan wel weer leuk. :p

Van mij mag het nog heeeeeeel lang herfst blijven.

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Het is hier best triest, zet al regelmatig kerstliedjes op, en ik kijk zo ontzettend uit naar Kerst, en naar mijn kerstboom!!
    Vorig jaar stond hij 30 november al! En zeker weten dat hij nu ook eind november weer komt te staan.. (al zou ml dan wel moeten helpen om hem naar beneden te krijgen, anders zeur ik net zo lang door tot ie er zat van is ;))
    Ik word er gewoon zo vrolijk van, al die lichtjes, en de gezelligheid in huis... en met dat donkere weer ben ik dat hard nodig.. kan ik niet best tegen

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja hier ook ben echt een wintermens. Heb niks met de zomer en de warmte.

Heerlijk buiten de blaadjes die van de bomen vallen, de gure wind die 's morgens je neus doet kriebelen. Mandarijntjes en speculaas thee. S avonds met een dekentje op de bank en de kaarsjes aan.
    En straks in de winter dikke truien en harry potter haha en niet te vergeten de kerstboom, de stad die mooi versierd is, tuincentrum, en alle kerstmarkten afstruinen. Ik zeg laat maar komen :D

10. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal kijk ik er onwijs naar uit!
    Nu meer naar Sinterklaas hahahaha:)
    Met kerst lig ik hiogwaarscheinlijk in het ziekenhuis bij te komen van een keizersnede....en heb er gemengde gevoelens over kerst nu....
    Wil graag thuis zijn ( als het mee zit 1 kerstdag wel thuis) maar mijn man zegt, is toch ook speciaal met kerst in het ziekenhuis.....denk tja...
    Lekker in mijn uppie, jij bent thuis met ons andere zoontje en kan niet hele dagen bij me zijn....
    Zul je net zien pak sneeuw dat niemand durft te rijden ( ons ziekenhuis is vrij lastig te bereiken ) dus geen idee...
    Geniet woe van de show nu al.....zoonlief ook:)
    Hoop wel op sneeuw na december.....kan de nieuwe slee uitgeprobeerd worden:)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

De enige waarom ik nu zin heb ik in de winter is omdat ik dan weer los kan gaan om mijn verzameling kerst huisjes en spulletjes weer neer kan zetten:D

De kou, gladheid, regen, sneeuw, ijs en shit. Nee dankje. Daarom haat ik de winter echt. Als ik loop dan glij ik uit. Fiets ik dan glibber ik over de weg en met mn auto vind ik het ook niet tof. En het feit dat ik smorgens zo vroeg mn nest uit moet en het gewoon stik donker is en ik er bij loop als een freaking Michelin poppetje... helpt ook niet:D

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Jaaaaa ik heb er ook zin in!! heerlijk op de bank met warme chocolade melk met slagroom en baileys ;) gezelligheid, lichtjes en lekker eten :D En ook omdat het de eerste feestmaand is voor ons samen met ons zoontje <3 ook al is hij nog klein en snapt ie er niet veel van kunnen wij al niet meer wachten om kadootjes te kopen voor hem en alles te vieren samen met hem...

13. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ik zie daar ook enorm naar uit!!
    De sfeer en gezelligheid van de kerstperiode!
    De kerstboom, de lichtjes...
    Lekkere sinterklaaskoeken eten met warme chocomelk, hmhm....

En vooral dit jaar!!!!!! Want dan zijn we voor het eerst met zijn 3'tjes.
    Ben benieuwd hoe dit zal zijn!
    En vooral nu kunnen we de kerstboom nog opzetten wanneer we willen, eenmaal die ouder is, en sinterklaas komt moeten we wachten tot na 6 december ;)

14. Logan

Logan Niet meer actief

Dubbel. Ik was altijd enorm fan van december maar ik zou 3 december uitgerekend zijn dus zie er ook wel tegenop.
    Achja,voor nu geniet ik lekker van m'n pepernoten. ;)

Deel Deze Pagina