Weet er iemand waar je online leuke kleertjes kan kopen voor kerstmis? Zo'n rompertjes met kerstmannetjes of zo lijken me wel leuk! Alle tips zijn welkom!
http://cgi.ebay.nl/Leuk-rompertje-voor- ... 10001r1059 Als je googled kom je er veel tegen! Als je tenminste 2dehands wilt...Ik denk dat je tegen de kersttijd in de winkels (hema, h&m, prenatal) ook wel wat kan vinden. Succes!
Zo rond de kerstperiode hebben ze vaak bij de zeeman ook hele thema's met kerstmannetjes. en dan in rompers, mutsjes, broekjes en slabbetjes. Als kraamkadootje kreeg ik 2 weken geleden een setje van de C&A Het was een setje van winnie the pooh in kerst sfeer.
Ik kocht het idd liever nieuw (mijn mannetje heeft het niet op tweedehands)! Dat van de zeeman en C&A is een goeie tip. De C&A ligt voorlopig nog niets maar de zeeman zal ik nog eens langsgaan. In de H&M zag ik wel zo'n echt kerstmanpakje met muts en alles erop en eraan maar dat vond ik er toch net ietsje over!
ik heb vorig jaar bij zeeman een compleet setje gehaald met een sneeuwpop erop. rood met wit. rompertje, broekjes, muts, truitje en sokje o en sjaal en muts haha en slabber bij prenata hebben ze elk jaar kertmanmutsjes
Ik heb ze gisteren bij de zeeman zien liggen. Mutsjes, rompertjes, truitjes en sjaal. Milou had dit vorig jaar aan. We zijn nu ook op zoek naar iets leuk voor de kerstkaarten
Ow, dan moet ik maandag zeker bij de Zeeman langs gaan (de collectie zal hier wel hetzelfde zijn als in NL denk ik)! 1 november is hier spijtig genoeg een feestdag dus alle winkels zijn vandaag toe...
volgens mij had de Etos vorig jaar van die kerstrompers en pakjes misschien dit jaar weer even in de gaten houden?
ik heb vorige week het kerstmannetjespakje gekocht bij H&M, voor de kerstkaarten, daarna gaat hij weer de kast in, haha!
Bij Koterkado kan je een kerstmuts met naam bestellen voor 7,95. Komen nog wel verzendkosten bij. Ik ga van de week even bij Zeeman kijken! Eigenlijk vind ik het allemaal verschrikkelijk, maar ach, voor die 2 dagen per jaar een beetje gek doen is best leuk .
Ik ben helemaal gek van Kerst, vind het echt de mooiste periode van het jaar dus het leek me leuk om ons kindje echt in de kerstsfeer aan te kleden (wij maken ons toch ook mooi met kerst he)! Etos hebben ze spijtig genoeg niet hier in BE volgens mij.
Ik heb niet zoveel met kerst, maar nu toch wel iets meer omdat het vorig jaar de laatste paar dagen waren dat ik nog zwanger was van Eva. Lichamelijk voelde ik me vreselijk (had overal jeuk en zat daardoor echt niet lekker in m'n vel, kon ook haast niet slapen), maar ik was (en ben) zo gelukkig en blij en ik vond (en vind) het zo bijzonder! En nu deze kerst dan met Eva als ze alweer bijna 1 is! *zwijmelmodus uit* Met kerst maken wij onszelf ook niet echt mooi ofzo, wel netjes, maar niets bijzonders.
Bij de Zeeman bij ons idd ook al kerstkleding. Ik zag een rompertje, slabben en sokjes. Ik heb zelf een rompertje van de Etos. Gekregen, de baby zal tegen die tijd van zijn 1e kerst helaas geen maatje 56 meer hebben. Bij de Zeeman alleen alles in Maat 56. Zijn er ook kerst-kleertjes verkrijgbaar in grotere maten dat jullie weten?
ik vind kerst wel erg leuk, maar ik ga alyssa niet in kleren steken met kerstmannen ed erop. alyssa krijgt natuurlijk wel mooie kleertjes aan met kerst, maar ik weet nog niet wat. liefs doris
Ik ben vandaag bij ons in de zeeman gaan kijken maar daar hebben ze geen kerst pakjes voor babies. Ligt dat aan onze winkels in BE of zijn er nog winkels in NL waar ze het (nog) niet hebben? Eventueel andere winkels of mss ergens een website waar ze (nieuwe) kerst pakjes hebben?
Ik ben vandaag ook bij de Zeeman geweest, maar geen kerstoutfits te bekennen hoor. En als ze het alleen in maat 56 krijgen heb ik er natuurlijk ook niets aan. Maar een rode maillot met kerstmannen of iets in de richting lijkt me wel leuk.
Ik kreeg vorig jaar die zeeman romper, sjaal, muts en slofjes van iemand als kraamcadeau.. Maat was alleen beetje erg ongelukkig gekozen... Het paste hem namelijk afgelopen zomer
bij prenatal hebben ze tegen die tijd ook erg leuke dingen voor baby,s ik heb vandeweek bij de h&M voor me meisie een kerstvrouwen pak gekocht zooooooo leuk