Kerst

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Que, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ga ook voor de eerste:D!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ga ook voor de eerste:D!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
  4. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik ga ook voor de eerste ! en mag op 31 dec testen dus nog net in het jaar 2008.. als het dan raak is ben ik zo blij meteen een goede start het nieuwe jaar in!

5. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    ik ga ook voor mn eerste kleintje ! en ik hoop met kerst te mogen deelnemen aan mn vriend en mn moeder en haar gezin dat er een kleintje onderweg is en dat we volgend jaar kerst niet met 2 zullen vieren maar met 3... Lijkt me gewoon super ! Wij zijn al geruim een jaar bijna bezig... en telkens die teleurstelling elke maand ! pf :(

6. Katinkatje

3 dec 2008
    53
    0
    0
    ah en veel succes voor de andere die ook binnekort mogen testen ! ik duim voor jullie !
    grjts !

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nou zocht een topic van mensen die ook met kerst deze ronde zwanger kunnen zijn vd eerste, gevonden! :D Wij kunnen 17 dec testen, en hebben flink geklust afgelopen paar dagen, met lol hoor, tis nu de 2e ronde. Spannend! Vind het echt spannend nu we er echt voor gaan! Zou toch geweldig zijn zo voor de kerst? :D succes meiden!

8. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Ik zou het ook onwijs vinden :D
    Maar ik zit pas in me 1e ronde dus de kans is heel klein.

Maar dan zou mijn kerst perfect zijn

9. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ik heb 25 dec mijn NOD, ik hoop dat het deze ronde raak is dat zou echt het mooiste kado zijn voor mij en me vriend! en natuurlijk voor de opa's en oma's want ik denk niet dat ik het dan nog voor me kan houden.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ik mag 24 december testen! Ook voor de eerste :)
    Zou toch wel echt super zijn he, zwanger 2009 in! :D

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Lindavnr,
    SMEP= Sperm Meets Egg Program :)
    Je klust volgens deze methode, en je hebt hier sneller kans mee om zwanger te raken (schijnt ook goed te werken na een mk (gelukkig heb ik nooit een mk gehad)
    Na je ongi klus je om de dag, en (als je een 'normale cyclus hebt) test je vanaf dag 10 met ovutesten en wanneer die positief is klus je 3 dagen achter elkaar en dan sla je een dag over en dan nog 1 keer.

:D

Hopelijk werkt dat nu deze ronde wel
    Het is ook mijn eerste :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm okee...
    Dankje voor de uitleg! :)

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hihi een heel verhaal :rolleyes:

14. Que

Que Niet meer actief

Ik hoop zo dat ik onder de kerstboom van mijn schoonouders en mijn moeder en stiefvader leuke baby sokjes mag neerleggen!

Moet vandaag wel erg veel plassen.............. Misschien door de kou of misschien door wat anders........................................ :(:

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik hoop ook op een mooie kerst, ik mag dit keer op 26 december testen en we zijn dan ook nog eens op vakantie........Maar ik wil het ook niet al te veel hopen want wil niet dat mijn kerst verpest is als ik toch ongi word ;)

@que, volgens mij is het eitje of net wel of nog niet eens ingenesteld mocht het bevurcht zijn dus ik denk toch de kou :) :) :)

@all, ja in de 1e ronde raak schieten is enorme mazzel. Dat hadden wij bij Ruben, 30 mei spiraal eruit, 27 juni posi test.... :rolleyes: .....ongelooflijk. Zit nu in de 4e ronde.... :rolleyes: en dat duurt dan ineens wel lang haha, ja ben een beetje verwend he :oops: Maar geduld is een schone zaak ;)

16. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    Ik sluit me aan bij jullie. het zou zo mooi zijn om een beeb als kerstkado te krijgen. Fairy Tale ik hoop voor jou ook zeker dat het raak is! En Que, ook wij hebben een goede klusmaand. Zou mooi zijn als we over een paar dagen positief testen!
    Tuurlijk hoop ik dat voor iedereen!
    Allemaal heel veel succes!

17. Que

Que Niet meer actief

Weet je wat ik nou niet begrijp waarom we zolang moeten wachten tot we een keer kunnen testen............ Pff wordt er gek van. Die zenuwen. Is het nu wel of is het nu niet.

Heb dit trouwens wel iedere maand hoor. Al 8 lange maanden is het weer komt :evil: of blijft :evil: weg en is het :thumup: :thumup: .

18. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    vertel mij wat, het wachten op het kunnen testen is vreselijk! Wij zitten nu in de 6e ronde en van mij mag dat :evil: nu ook wel eens wegblijven hoor! En elke maand denk ik meer kwaaltjes te hebben waardoor ik denk dat het nu wel eens zo zou kunnen zijn, en dan ergens in mijn achterhoofd twijfel ik dan toch omdat ik denk dat ik me er toch niet zwanger genoeg voor voel om het ook echt te zijn. Hoop dat je het nog kan volgen :( . We mogen over een paar daagjes testen..spannend! Wel leuk ook dat we ongeveer op de zelfde dag kunnen testen!

19. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Bij mij is het ook al de 2e kerst waarvan ik gehoopt had dat ik zwanger zou zijn... Tja...
    Deze kerst zal het er ook niet meer inzitten vrees ik...of er moet nog een wonder gebeuren..

20. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    Elke, dan hoop ik voor jou dat er een wonder gebeurt! Geef de moed niet op he!

Deel Deze Pagina