Wat wonen veel mensen dichtbij zeg! Ik woon in Benschop. Gezellig met de meiden van de zwangerschapspagina naar de Kerstshow in Montfoort? Hahahahaha, zou wel een stunt zijn. Ik krijg ook alweer helemaal zin in kerst. Omdat ik inmiddels al bijna 3 weken thuiszit had ik ook voor het eerst zelfmaak kerstkaarten gehaald. Heb er nog maar 5 gedaan Zin in de kaarten schrijven heb ik wel! Doe ik altijd alleen omdat mn mannetje een onleesbaar handschrift heeft. Lekker een gillende Mariah Carrey met All I want for Christmas, en dan schrijven. Heerlijk!
@Haushinka.. ik had bijna in benschop gewoont afgelopen week weze kijken bij een huis. dorp 181 was perfect.. alleen waren wij 2e en de 1e mensen hebben het genomen. haha zou idd een stunt zijn, allemaal naar de kerstshow in montfoort haha en idd als je zo thuiszit dan krijg je steeds meer zin in die gezelligheid.
Oh balen zeg, van dat huis! Benschop is wel leuk wonen, lekker rustig, veel thuisblijf moeders met kids, erg gezellig. En inderdaad, als je zo thuis zit dan kriebelt de kerst alweer. Weet nog niet wat wij gaan doen, kadootjes of niet, we kijken wel. Hoop natuurlijk dat ik tegen die tijd ook zwanger ben, dat zou het mooiste kado zijn!
Tjee Fleur, Wat heftig zeg....en dat zeggen ze zomaar en denken dan wel dat je daar gezellig kerst komt vieren?
Jeetje he Fleur... Wij plannen niet iets groots. Ben zelf 24 december jarig Ik vier dat niet groot, 's avonds dan naar de nachtmis, de mannen blijven thuis. En als we dan terug komen van de mis heeft mijn vader (met of zonder hulp van onze mannetjes (van zusje-ook zwanger- en mij) ) warme choco klaar, saucijsenbroodjes en kerstbood. Na 5 minuten zegt mijn moeder dan; tja, zo duurt het wel lang hoor, gaat naar de kerstboom en pakt dan het eerste cadeautje (standaard) Dan pakken we dus cadeautjes uit, ondertussen kerst cd-tje. Echt gezellig 1e kerstdag waarschijnlijk ook bij mijn ouders. We nemen dan allemaal wat te eten mee. (Mijn moeder hoeft natuurlijk niet alles te doen) En verder op zo'n dag, tv/film kijken: Santa Clause, THe Grinch en niet the vergeten: Muppet Christmas Carol. Ondertussen doen we ons niet tekort aan hapjes etc. Soms nog een spelletje ofzo. 2e kerstdag weten we nog niet. Dachten eerst bij schoonmoeder maar die heeft weer rare (vinden wij dan) plannen. Zij wil ergens naartoe, pretpark ofzo, met ons, familie vriend en nog een voor ons onbekende familie (beste vrienden van haar vriend.... ofzo) Zo zie ik het echt niet zitten, met onbekende kerst vieren. Schoonmoeder vind kerst zelf niks, ze vind het verplicht opzitten. Ik denk juist met kerst gezellig. Maar dan wel met familie (die kerst ook leuk vinden). Dus misschien nodigen we mijn schoonvader weer uit, net als vorig jaar, gourmetten ofzo. Ja, ik heb er zin in
I LOVE CHRISTMAS! Vind het zo lekker gezellig. Ik hoop dat ik mn nieuwe huis kan gaan versieren voor de kerst, we willen zeker klaar zijn, maar of het dan ook met kerstboom en al klaar is? Ik ben een echt koukleum, maar met kerst maakt t me helemaal niets uit! Supergezellig gewoon die tijd! Liefs, Duveldraakje