Hey lieve dames, Ik heb vorige week op 11-12-13 een curretage gehad toen ik 10 weken zwanger was. Nu misschien een beetje cliché maar voor mezelf wil ik toch een aandenken, in vorm van een hangertje of oorbel of armbandje. Dit is voor mezelf om het af te sluiten en eigenlijk om elke dag mezelf te herinneren dat ik dankbaar mag zijn voor mijn kleine meisje die gezond is. En ik dankbaar moet zijn voor dit wonder maar ook voor het andere wonder die niet voor de wereld bestemd was ( wij zijn gelovig) Nu ben ik er niet uit wat het moet worden, armbandje of ketting etc, wat zouden jullie doen?
Lastig! Wat zegt je gevoel? Waar neig je het meest naar? Al voor de geboorte van onze Sam* wist ik dat ik een ring met zijn as wilde laten maken. Dat gebeurd ook. Daarnaast heb ik een hanger besteld waar zijn voetafdrukjes op komen. Ik denk dat je vooral op je gevoel af moet gaan. Ga eens zoeken op internet of kijk bij een juwelier naar sieraden. Misschien springt er wel iets uit wat voor jou het meest symbool staat voor jullie verloren kindje. Ik heb vorig jaar van mijn man een kettingkje gekregen met 2 vlinders eraan, die vond ik erg mooi. Zoiets kan okk nog.
Mijn gevoel neigt erg naar een hanger. Ik heb namelijk van mijn man een armbandje gehad voor onze eerste trouwdag en elk jaar met onze nieuwe trouwdag krijg ik een hangertje erbij. Leek mij wel mooi om een hangertje te halen die ik tussen deze en volgende trouwdag hang. Ik twijfel toch nog heel erg. Wat mooi zo een ketting!
Ik heb een herinneringsketting gekocht bij Sarah Rosier (ff googlen)... Daar heb ik Emma's eerste letter en geboortesteen aan hangen, samen met een bedel met voetjes en een zilveren sterretje! Voor mij heel speciaal... En ik ben van plan voor (hopelijk) toekomstige kindjes bij haar en armband te bestellen zodat ik hen ook dichtbij me kan dragen! Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft... Heel belangrijk!
hey dat vind ik een leuke! Een armbandje waar je al je kindjes een bedeltje geeft. MOOI!! Ga dat maar eens opzoeken denk ik.
Klinkt wel mooi! Als je nog zo twijfelt zou ik nog even verder zoeken. Misschien kom je iets anders tegen waar je gelijk gek op bent.
Wij hebben een set relatieringen gekocht met daarin de naam van Y* en zijn geboorte/sterfdatum. daarnaast wil ik nog een tattoo laten zetten om hem te gedenken. Mijn zusje en haar man hebben een set hangers laten maken met de voetafdrukjes van hun zoontje.