Ik was vandaag eens in de weer voor een zelfgefotografeerde kerstkaart.. en ben toen meteen maar even in de stad wezen kijken voor kerstkleertjes voor Anne. maar wat mij opviel.. dat ze eigenlijk geen echte kerstige kleding voor van die ukjes hebben. ze draagt sowieso nog mt. 56 dsu echt gewoon nog heel klein. zelfs b ij h&m en de v&d hadden ze eigenlijk niks kerstigs en daar had ik het toch wel verwacht op klein zwart (veloursachtig) jurkje met een rood shirtje maarja.. daar moet dan dus wel een rood of zwart maillotje bij en dat is dan ook weer nergens te vinden. heb ik er gewoon overheen gekeken of vieren kleine meisjes gewoon geen kerst? vond bijv. bij h&m wel een heel net pakje voor jongetjes in een heel klein maatje maarja.. anne is nou eenmaal geen jongetje natuurlijk
wij hebben van de week op kjacht geweest bij de c&a hadden ze alleen hier nog grote maten. De prenatal had niks. We zijn geslaagd bij de H&M ik zal even foto's plaatsen van onze gevonde kerstpak.
Sorry dit is natuurlijk voor jongens. Een leuke rode mailot bij de hema ? De kerstpak foto's staan in ieder geval in mijn album
fleur wat een mooi kereltje heb je en een schattig pakje ook toppie ik heb vorig jaar zo'n rood jurkje gehaald bij H&M met een witte majo eronder en een bandje voor der hoofdje met strikje en rode sokjes erbij zo'n soort chinees jurkje was dat
Ik heb ook de hele stad afgezocht naar een klein maatje kerstman pakje. Het was of uitverkocht of alleen maar grote maten. Ik heb uiteindelijk bij de Wibra een rood rompertje gekocht. Met witte sokjes en een kerstmuts heb ik een leuke foto kunnen maken.
Hmm ik zag toevallig bij H&M vandaag nog wel een kerstmanpak en online verkopen ze ook een kerstvrouwtjespak maar fleur: dat is wel indedaad het idee wat ik zoek alleen dan voor meisjes he die had ik trouwens niet gezien bij h&m ze hadden enkel zoiets in het zwart met een zilver "kritjstreepje" zag er ook cool uit.. maar vind het met dat rode eigenlijk nog veel leuker
Ik heb een rood jurkje gekocht, zo'n overgooiertje met een gebroken wit shirtje, een gebroken witte maillot, zilveren schoentjes en een kerstmuts.
@pol: hmm ze waren in de winkel in r'dam centrum er ook niet meer... en die verkochten eht eerst ook gewoon