Kerstafdeling Intratuin

Discussie in 'De lounge' gestart door Rapunzel, 16 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Is Zevenhuizen ook leuk met de kinderen? Hebben ze daar wat te doen?

Duiven zijn wij geweest toen we terug kwamen van de herfstvakantie. Ik vond het veel te druk, wij zijn dan ook in 1 rechte lijn doorgelopen naar het restaurant en de speeltuin

2. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik vond Zevenhuizen/Moerkapelle dus wel leuk. Ze waren het nog een beetje aan het optuigen. Ben er in ieder geval goed geslaagd!

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja de driesprong zit er nog (grens Zoetermeer/Pijnacker). En is idd echt een aanrader als je toch in de buurt bent

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Die zit in Zoetermeer en is inderdaad ook erg leuk.

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij vonden Zevenhuizen leuk maar ben nog nooit ergens anders geweest dus kan niet vergelijken. Ze hebben een aantal mooie grote kerstdorpen waaronder de efteling. Het treintje waar je in kunt. Een draaimolen en bij het restaurant heb je een soort speelruimte waar ze in kunnen klimmen (dat laatste heeft overigens niks met kerst te maken maar is hier wel een dikke hit altijd). De kerstafdeling is boven en ik vond het heel erg uitgebreid maar dat is alweer tijdje terug dus weet niet wat er nog over is natuurlijk.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

zevenhuizen is leuk! Ik ga elk jaar met mijn moeder :)

7. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    De intratuin vond ik altijd erg tegen vallen in vergelijking met de Driesprong in Zoetermeer. Dat blijft toch wel de winnaar hier in de regio.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

staat een draaimolen.
    er staan ook beren die muziek maken.
    Er rijd boven een treintje.

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.262
    25.719
    113
    Zevenhuizen is prima! Zoon vond het heel leuk. Wij zijn op een donderdagmiddag gegaan (maar dan wel nog voor 5 december) en toen was het prima te doen qua drukte. Hij kon alles goed zien, treintje had hij voor zichzelf en de draaimolen zat niet vol dus keuze zat voor hem om ergens naar wens te gaan zitten en ook meerdere rondjes te doen.
    Ik zou niet zo gauw in het weekend gaan, maar ik hou dan ook echt niet van deukte. Dus geen idee of het misschien eigenlijk wel meevalt.

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113

Hier ook!

tuc vindt dit leuk.
  11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    We zijn naar Rhoon geweest vanmiddag, qua drukte was het prima te doen. Een wauw vond ik het niet, een groot gedeelte oogde meer als een 'we stallen zoveel mogelijk uit op de tafels', stuk erna was wel leuk. Ook geen draaimolen of treintje oid, dus misschien ga ik zelf nog naar Zevenhuizen met de kinderen, dat klinkt iig iets leuker voor ze :p

12. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wij zijn vanmiddag naar de Driesprong in Zoetermeer geweest. Vond hem leuk en mooi op gezet, maar kids mistten ook wel het treintje en de draaimolen zoals in Zevenhuizen, dat doet m toch bij ze. :roflmao:

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoewel ik 'm aangegeven had; had ik zelf ook iets meer verwacht... hoewel ik de sneeuwbol wel fantastisch vond en de elfendingetjes etc. De warme chocomel en chocolade + kerstman vond ik ook leuk. Maar qua kerstdorp had ik iets meer verwacht... vorig jaar was het mooier in elk geval. Maar oke - we hebben wel weer wat mee naar huis genomen :p . Eén flink afgeprijsd kneusje - of tenminste; het koor beweegt niet meer - maar m'n man kan dat misschien nog maken.. https://www.bol.com/nl/nl/p/market-square-christmas-celebration-lemax/9200000052468875/

en de oudste heeft wat figuurtjes die ze graag wilde...

dus we waren niet voor niets...

maar ik vond het jammer dat ze bijvoorbeeld het Efteling deel niet wat meer uitgewerkt hadden. In Zwijndrecht/ HI Ambacht is het ook niet zo uitgebreid allemaal - (minder sfeervol) maar het Efteling deel is daar weer wel een stuk mooier!

Deel Deze Pagina