Jeetje dat is schrikken zeg! Pfff... hopelijk verlopen de andere 2 dagen een stuk beter meid! Beterschap voor je mannetje!
vanmiddag even naar zijn ouders geweest waar zijn broertje ook was met vrouw en kleine (even oud als dochter ) en hun 2 honden op gegeven moment werd het teveel voor me mannetje en verging van de pijn en ging hij liggen ouders en broertje maakte ook de ene opmerking na de andere dat ik zoiets had hoe heb je het lef, ook alleen maar medeleven naar man toe ik heb ook slecht geslapen, ik was zo bang me mannetje te verliezen. ze zouden nu ook niet even helpen met dochter dus alleen zelf moeten doen en mannetje in de gaten moeten houden. morgen komen me ouders bij ons (we zouden daar heen gaan) dus dan stuk rustiger. hoef hem nu niet meer iedere 2 uur wakker te maken dus hopelijk kunnen we beide wat uurtjes pakken
jeetje wat een smakkerd heeft hij gemaakt zeg! wat zullen jullie geschrokken zijn geweest! Waarom dan nu nog al die drukte van visites gaan afleggen? Ik had het wel geweten hoor, was mooi thuis gebleven. Is wellicht ook wel wat beter voor zij herstel? En jullie rust?
hij voelde zich goed en wilde er uit en was niet de afspraak dat de honden mee kwamen. viel opzich mee met de drukte (vader,moeder wij dan en zijn broertje met vrouw en kind) morgen rustig dagje en kijken hoe het verder gaat
Jeetje wat een verhaal zeg! Mijn tip, als hij een hersenschudding heeft: Doe echt heel rustig aan. Vriendinnetje van me had een hersenschudding. Leek prima te gaan, maar na een paar dagen stond ze in de supermarkt wist ze helemaal niet meer waar ze was en raakte helemaal in de war. Uiteindelijk nog 4 weken bezig geweest voordat ze weer volledig werkte. Verder echt een onwijze bikkel, nooit ziekgemeld. Het kan dus rare dingen nog met je doen. Veel succes!
afgelopen nacht erg slecht geslapen alles kwam bij me boven. dochtertje is ook erg verkouden en heeft koorts, slaapt veel. mannetje ligt nu op de bank te slapen, heeft veel pijn aan zijn hoofd maar ook zijn kaak (ja komt door mij heb geslagen) en al zijn spieren doen zeer me ouders komen rond 16 uur bij ons thuis zodat ik ook een beetje afleiding heb en eventueel even naar bed kan morgen moet ik werken dus mevader heeft vrij genomen zodat me moeder en hij hier thuis komen oppassen op de kleine en me mannetje in de gaten houden. Moeder gaat dan gelijk bezigi n de huishouding (strijken etc)
Heel veel beterschap! En die mannen met hun lage pijngrens....is maar goed dat wij de kinderen baren anders was het menselijk ras snel uitgestorven geweest...
Dat is schrikken he! Ik heb dit nu al 2 keer meegemaakt met mijn vriend. Eén keer toen hij zich gesneden had aan een kapot glas, en één keer toen hij buikgriep had, en 's nachts bewusteloos viel in de badkamer. De eerste keer niks eraan over gehouden, maar de tweede keer viel hij met zijn voorhoofd op de punt van de badkamerkast, overal bloed en een enorme wond, en daar heeft hij nu nog een litteken van. Hij lag helemaal te schudden op de grond en zijn ogen draaiden weg...ik dacht echt dat hij dood ging toen, verschrikkelijk.