Hoi meiden, Wat zijn jullie ervaringen bij bestelling via internet bij: Plutosport & Zalondo.nl? Ik wil graag online iets bestellen, maar ben er altijd van huiverig voor ... dus graag jullie tips en ervaringen! Liefs Ise
Plutosport recent besteld. ging prima snel binnen. zat geloof ik zelfs nog iets extra's bij... maar weet niet meer wat
plutosport is super!qua leveren dan..Ik moest wat terug sturen omdat het niet paste, je moet helaas dan wel zelf de retour kosten betalen... was dit eigenlijk niet gewend, volgens mij is dat zelden. Zalando geen ervaring mee! xxx
Ik heb laatst iets bij Zalando besteld. Helemaal prima, supersnel geleverd en betrouwbaar. En geen verzendkosten.
Weet iemand hoe de maten van schoenen daar vallen, bij Plutosport? Ik heb normaal maat 37 en wil nu Snowboots kopen? Welke maat kan ik het beste nemen? Er is ook wel een maattabel, maar ga liever af op ervaringen .... 37 kopen, 38 of zelfs een 36? Bedankt iig dat jullie alvast hebben laten weten dat het goed bevalt!
Dat ligt maar net aan het merk he.. Maar volgens mij moest je snowboots of 1 maat groter of 1 maar kleiner kopen.. weet het ff niet (misschien kan iemand uitsluitsel geven?)
Zalando hanteert echt woekerprijzen!! Logisch dat de verzendkosten dan gratis zijn UGGS zijn daar bijv 50 euro duurder per paar dan andere webwinkels Mijn favo online schoenenwinkel is Schoenen, Laarzen en tassen online - Van den Assem Schoenen en rekent ook geen verzendkosten
Ja ik wil ook achteraf niet bij Zalondo bestellen. Ze hanteren daar echt mega prijzen. Ik heb even gekeken en idd gaat die winkel het niet worden.