Hallo dames, Ben benieuwd wat jullie gaan doen vanavond Ik ga lekker met manlief gourmetten en kadootjes uitpakken Ons laatste avondje met ze tweeen Oja en all you need is love kijken Morgen naar me moeder toe en daar gezellig eerste kerstdag vieren met de familie Voor iedereen een fijne kerst!!! XOXO
Werken tot 00:30u Daarna misschien door naar een feestje van vrienden. Mijn man en zoontje zullen daar ook zijn dus kan ik ze ophalen. Zoontje zal daar in een campingbedje gaan slapen dus hoop dat hij dat goed doet anders heeft mijn man een drukke avond.
Vanavond lekker eten met zijn allen macaroni of zo. Daarna lekker uitgebreid de kinderen in bad. Zijn ziek dus maar afwachtren of ze het willen. En daarna lekker bank hangen all jou meer is love kerspecial kijken heerlijk!
Zouden met vrienden kerstavond vieren, maar ik ben nog niet helemaal opgeknapt dus vanavond op de bank voor all you need is love.
Kerstavond is altijd de avond dat we kerst bij mijn ouders vieren. Vanavond gezellig gourmetten met zijn allen en cadeaus uitpakken.
Eerst lekker eten en verder vanavond all you need is love kijken of een kerstfilm en wat lekkere hapjes erbij. Fijne kerst iedereen!
Niets bijzonders We eten een soepje en vanavond heb ik nog wat hapjes Mijn moeder slaapt 2 nachten bij ons Waarschijnlijk willen zij en mijn man all you need is love kijken Ik vind dat echt vreselijk dus zal wat internetten
lekker met vl uitgebreid dineren, thuis bij kaarslicht hier ook de laatste kerst met z'n 2en en daarna nog even bij vrienden een hapje en drankje doen
Vanavond na d kerstnachtdienst naar mijn vader en stiefmoeder daar staat eten voor een weeshuis iedere vriend familieleden en zelfs iemand die toevallig lang zou lopen en honger heeft mag binnen.komen. Samen de geboorte vieren met een hapje en drankje en vooal samenzijn. Aangezien dit pas is vanaf 22.30 ga ik alleen en blijft mijn man bij onze zoon.
Lekker All you need is love kijken Hoop dat mijn man ook thuis is, kan ik lekker tegen hem aan liggen, haha.
Vanavond eten we een patatje en ga ik naar de kerk ml blijft thuis met ons prinsesje. Morgen bij schoonzus en zwager tweede kerst dag bij mijn ouders ons meisje blijft daar het weekend logeren en wij gaan een weekendje relaxen in een hotel. Zijn we echt aan toe.
Ik vier kerstavond thuis met dochter en ex, we gaan gourmetten, spelletjes doen en cadeaus uitpakken. Morgen met mijn dochter naar mijn ouders, waar de rest van de familie ook is. Zo ook trouwens op 2e kerstdag maar dan zonder mijn dochter want die viert het met mijn ex bij mijn ex-schoonouders.
Eindelijk eens een avondje doorbrengen met mijn man, die heeft de afgelopen week alleen maar gewerkt inclusief het weekend. Het is de eerste kerst met z'n drieën, dus wij gaan vanavond alvast lekker eten, morgen komt mijn moeder en 2e kerstdag zitten we bij mijn schoonouders. Voor de rest lekker bankhangen en bijkomen.
Vandaag nog tot 15.00 uur werken. Dan gelijk richting mijn ouders waar mijn man en zoontje al zijn. Cadeautjes uitpakken, lekker eten met zn allen, Serious request kijken.. Gewoon gezellig
Ik ga om 17.00 uur met een vriendin naar de kerk, een herdertjesdienst. Daarna gezellig met het gezin lekkere broodjes eten bij de televisie en naar de smurfen 2 kijken. Morgen naar de opa's en oma's en 2e kerstdag vertrekken we voor een kleine week naar Engeland! Hopen dat het weer beter is dan nu.