nou leuk hoor...

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Sorry, ik moet echt ff mijn ei kwijt..
    Beste vriendin zit in het buitenland, mijn moeder in het z'huis.
    Zelf net een antibiotica uur gehad vanwege bijholte EN voorhoofdholte omtsteking waar ik ook nog eens helemaal niet lekker van werd.....

En mijn vent gedraagd zich als een zak.
    Gisteravond al bot tegen me, heeft totaal geen oog voor het feit dat ik me helemáál niet lekker voel, stuurt gister tot vijf keer toe aan op seks terwijl ik al VIER keer moet zeggen dat ik me beroerd voel, zit vervolgens ALSNOG te frunikken waardoor ik boos word....
    Net in slaap aan het vallen; flikt ie het NOG een keer.

Goed, vandaag dus even naar schoonouders en lekker chinees gegeten. Schoonouders hebben oog voor alles en iedereen behalve mij. Ik heb behalve "heeey hoi!!! Hoe is het?" En "fijne dagen, geniet ervan!" Niets gezegd.
    Vriend'lief' vandaag ook al weer rottig bezig. Kwam om 12:45 pas zijn nest uit en heeft vervolgens het lef om te klagen over het feit dat er geen lunch im huis is, dat de afwas niet is gedaan en weeeeeet ik veel wat nog meer.

Ik weet niet WAT ik heb gedaan hoor, maar serieus.... ik ben dit zoooo zat.
    Waarom ik niet even met hem ga praten? O simpel. Hij ligt naast me op de bank. Hij snurkt. En ik voel me onwijs alleen momenteel.
    Zit ik dan met de pleerol (bij gebrek aan kleenex) All you need is love te kijken.

All you need is love.
    Ja. PRECIES! bluh..
    Nou.... gezellig joh!

Zo. Klaagmodus uit. Thnx for listening/reading..
    (Wáár is die zak mer chocolade kerstkransjes? Hij gaat NU leeg!)

2. knap

knap Niet meer actief

En lucht het op!!

Die mannen soms ook he.

Beterschap hopelijk knap je snel op van je ab. En voel je je niet meer zo rot.

3. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach! Mannen..

Ook hier alleen naar aynl te kijken..
    Snotterdesnotter..

Gewoon gaan staken.
    Geen sokken meer wassen geen onderbroeken niks in huis halen alleen het broodnodige stoppen met stoffen je huis gewoon een keer een flinke zooi laten maken.. ( als je dit aankan) en hem eens laten voelen dat je best hulp kan gebruiken.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Klinkt inderdaad niet heel gezellig :(

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Dat is ook niet gezellig!

Mijn man moest en zou all you need is kijken en ja na het beginliedje wat zeg ik tijdens viel hij al in slaap :(

Heb zo geen zin in de kerst en hij zou het gezellig maken haha i his dreams Letterlijk! ;) potje klagen is soms zo lekker haha

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hmmm heb de hele dag gewerkt...zoonlief nog bij mijn ouders opgehaald,thuis opruimen en eten koken.
    Ondertussen zit mijn vriend al op de bank..nou na het eten ploft hij weer op de bank,ik alles opgeruimd,zoon in bad gedaan en honden eten gegeven en uitgelaten..
    Nog wat gespeeld met de kleine man,en toen ik hem naar bed had gedaan lag hij te snurken op de bank.

Nou gezellig zo kerstavond....zit nu ook All you need is love te kijken,alleen onverstaanbaar want zijn gesnurk komt erboven uit.

Damn wat een begin van de kerst zeg.:x

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ooooh zo herkenbaar he.
    Als wij ziek zijn dan liggen ze altijd te porren dat ze sex willen en ik heb er dan echt geen kracht voor dan..
    Maar oh wee als hun eens ziek zijn,hoef ik nog niet te wijzen naar zijn broek of hij piept al dat hij echt erg ziek is....

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Haha heerrrlijk herkenbaar allemaal ga door ga doorr. Ik kijk maar geen aynil want dan wil ik ook die romantiek enzo hehe.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Die ontsteking is al erg genoeg om je zielig te vinden..ik ben er zelf net van aan het ooknappen en dacht serieus een paar dagen dat ik doodging. Gister antibiotica gehad en sinds vanochtend weer een beetje mens.

Maar het gedrag van je vriend is natuurlijk ook vreselijk!

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oei... sterkte!

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, lekker leuk idd :(:x.

Ik heb vorige jaar een flinke bijholteontsteking gehad en mensenkinderen wat voelde ik me ziek.

Dus beterschap voor jou en een digitale schop onder de kont voor je vriend ;).

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou, dat is inderdaad niet echt leuk, nee...

13. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Dat is balen meis. Beterschap.

Als mijn vent zoiets zou doen had ik hem aan z'n ballen van de bank af getrokken. Beetje gezellig doen op kerst avond kan toch wel.... Zo niet kan hij de boom in ;)

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Zo niet leuk!
    Hoop dat je de kerstkransjes hebt gevonden.
    Negeer je vent maar even. ...Beterschap!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

De mijne ging net uit plichtsgevoel mee naar de kerk (omdat hij anders geen warme chocolademelk met slagroom kreeg!) en zit nu te gamen achter zijn computer. World of freaking tanks. Dat spelletje dat hij de overige 11 maanden, 3 weken en 4 dagen per jaar kan spelen.

Dat doettie dus nu. De baby slaapt eindelijk na gejengel; chocolademelk met slagroom en kaneel is opgedronken dus ik ga lekker achterover hangen en sound of music liedjes luisteren.

Dan maar kerst in mijn uppie! Zou niet de eerste keer zijn en volgens mij ook niet de laatste ook :D (ik had in de kerk moeten blijven).

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat doe je toch ook helemaal niet goed he ... ziek is in bed liggen ... Dan geef je aan dat je niet meer kan en hulp nodig hebt. Wanhopig over komen helpt en je moet dat af en toe een handje helpen.

Sterkte

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hier trouwens ook zo'n niet-gezellige man. Hij wilde perse het einde van Serious Request kijken. Toen dat was afgelopen waren alle kerstfilms natuurlijk al begonnen en wilde hij de film over de Heineken ontvoering kijken. Dus dat heb ik onder protest opgezet en nu kijkt hij niet eens! *GROM*

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jeetje zeg, wat een ongezellige kerels. Ik zou echt na de feestdagen in staking gegaan zijn. Hun vuile onderbroeken wassen ze lekker zelf maar.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oef ik heb vorig jaar ook een bijholteontsteking gehad (met bijna 40 graden koorts) en dat is niet leuk!
    Mannen...pfff... ;) Die van mij is hyper vanavond en heb hem al even geleden gevraagd of hij z'n klep kon houden omdat hij maar door aynil bleef doorkleppen.

20. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik heb genoten van mijn kerstavond alleen.! Heerlijk zo zonder man..! ;)

Deel Deze Pagina