Bij me schoonvader kerst vieren en met zijn alle grometten, en vooral naar die blije gezichten kijken van de kinderen, want eindwlijk hebben ze allw ddeurtjes open van de kalender en dat betekend hier kadotjes voor ze straks. En morgen naar mijn ouders, daar is ook me broer met kids en ooms en tantes en daar eten we dan samen met zijn allen. En de 2 de dag komen me nichten met de kids in de middag . En in de avond komt me schoonma en me tante hier eten. Dus heerlijke dagen voor de boeg, met heel veel geZellig heid en veel kadotjes. We hebben er zin in.
Man is tot laat werken. Dus voor zoon en mij niks anders dan anders. Straks na een wandeling lekker warme choco drinken. Vanavond normaal eten, en als zoon gebadderd heeft en op bed ligt denk ik all you need kijken. Morgen moet man ook werken tot laat en gaan we nog wel even uitgebreid ontbijten. En verder voor zoon en mij ook een gewone dag.. Donderdag schuiven we allen aan bij mijn moeder.
Wij stappen zo in de auto naar vrienden. Daar lekker eten en vanavond spelletjes doen en we blijven daar lekker slapen dus geen gezeur over wie de bob is !! Zin in!!!!!
Kerstavond vieren we altijd bij schoonouders *Yes.. dat is alleen een avond, geen hele dag *. De kinderen krijgen dan nog wat cadeautjes, dus die hebben er super veel zin in. 1e Kerstdag gaan we naar mijn ouders, lekker film kijken, spelletjes doen en 's avonds schuiven mijn zusje en zwager ook aan. 2e Kerstdag komen mijn ouders 's middags voor een high tea. Voor 's avonds een leuke kerstfilm gevonden en lekker met de kids op de bank tv kijken en (oven)frietjes eten. Mijn vader heeft een spierziekte en viel vorig jaar vlak voor kerst van de trap en liep daarbij een paar gebroken/gekneusde ribben en een longinfectie op. Een kl*tekerst, dus dat gaan we dit jaar dubbel goed maken !
Wij kruipen met een stel vriendinnen bij elkaar met lekkere hapjes en wijn en kijken all you need is love. Een traditie die nog stamt uit onze vrijgezellentijd
Straks met ons gezin lekker gourmetten en als de kinderen op bed liggen gaan man en ik filmpje kijken denk ik.
Bij mijn ouders gourmetten. De meisjes daar op bed leggen en heerlijk tafelen met z'n allen. Pootjes omhoog en All you need is love kijken. Fijne avond en kerstdagen iedereen!
Strakjes cadeautjes uitpakken als mijn man thuis is en dan lekker pannenkoeken bakken. Morgen naar schoonouders en overmorgen naar mijn broer. Fijne dagen iedereen!
Lekker eten met mijn man en dochter! Ik sta nu al een tijdje in de keuken, als mijn moppie zo wakker wordt is bij a alles klaar en kunnen we samen gezellig Alice in wonderland met K3 kijken! (Voor de 87ste keer...) Voor vanavond een fles Martini Rosato De Luxe in huis Morgen naar schoonfamilie... Daar kijk ik niet echt naar uit maar; glimlachen en ja-knikken Tweede kerstdag houden wij een pyamadag! Heel de dag lapswanzen! Heerlijk. (En weer koken en lekker eten natuurlijk!) Fijne dagen allemaal!
Kids in bad en naar bed, man is vanavond niet thuis lekker alleen de tv bepalen En dan morgen de verplichte nummers (ouders eerste en schoonouders tweede)
vanavond eigenlijk vrij weinig , met ml beetje tv kijken denk ik . en morgen lekker eten bij mijn so en daar cadeautjes doen , tweede kerstdag naar mijn ouders en daarna naar mijn broer
Vanavond bij mijn ouders gaan eten. Samen met mijn partner, mijn zusje en haar partner. Aangezien het sowieso laat wordt, blijven we er slapen. Morgen zelf gaan koken bij mijn schoonouders en heel de familie daar.
Uit eten met mijn man. Onze zoon slaapt bij mijn schoonouders, zodat wij samen uit eten kunnen. Morgen met de hele familie kerst vieren, maar eerst uitslapen (ook wel nodig na bijna een maand weer gebroken nachten). Fijne dagen allemaal