we zijn thuis, vandaag is ons zoontje jarig, we denken terug aan 4 jaar geleden een rot bevalling en danken dat ons zoontje er nog mag zijn (had heelanders kunnen zijn) Tevens komt ons nichtje logeren gezellig dus.
Wij zitten vanaf kwart voor een bij schoonouders, zucht.. Om acht uur stappen we op de trein naar Nederland
De bedoeling was eerst naar de kerk met mijn familie en dan een filmpje kijken met mijn man en lekkere bladerdeeghapjes op tafel. Maar ik krijg net een sms dat mijn man een vriend heeft uitgenodigd.......... Zucht, ik vraag me af of hij vergeten is dat het kerstavond is ofzo.
Taart voor morgen bakken, cadeautjes uitpakken en All you need is love kijken En wachten op de reactie van mijn beste vriendin. Die is net verhuisd en wij hebben haar hele huis opgeruimd en schoongemaakt ( man en ik ). En een kerstboom op de kop getikt en versierd
Net samen met z'n vieren gegeten, niets speciaals. Kinderen zitten nu met papa op de bank een kerstfilm te kijken en ik breng zo de laatste kerstkaarten weg. En dan kinderen op bed en All you need is love kijken.
Ik ben alleen thuis, tot en met morgenavond. M'n dochter is met haar vader bij opa&oma. Morgenavond komt ze thuis, dan doen we 2e kerstdag alsnog kerstontbijt en gaan later richting de andere op&oma. Maar nu dus gewoon alleen op de bank, zoals elke avond nadat dochter in bed ligt
Wij hebben al een heerlijk Kerstdiner achter de kiezen. Nu lekker bankhangen. Kerstavond is voor mij geen kerstavond zonder All you need is love. Dus dat 'moet' ik kijken. Morgen een gezellige dag met mijn hele familie en overmorgen met mijn moeder, haar vriend en zusje en haar vriend. Ik heb voor het eerst in jaren echt zin in kerst!
Wij zijn vanmiddag getrouwd, dus vanavond is het lekker nagenieten. Eerst op ons gemak soep en broodjes gegeten (helaas kan ik door nasleep van buikgriep geen hele maaltijd wegwerken) en rest van de avond lekker bankhangen, en natuurlijk all you need is love kijken straks
Gefeliciteerd kleinesara!!! Vriendlief moest vanmiddag gewoon werken, we gaan zo gezellig doen bij wat vrienden Morgen komt mijn familie smiddags even langs en tweede kerstdag eten we weer bij diezelfde vrienden Lekkere rustige kerst dacht ik zo.. express zo ingeplant omdat ik toch wel aardig ver ben ik me zw schap
We hebben een kerstmenu vanmiddag opgehaald bij een goed restaurant bij ons in de buurt en dat hebben we vanavond samen gegeten. Nu All you need is love aan het kijken. Morgen met schoonfamilie bij ons en overmorgen met mijn familie bij ons.
Normaal de 24e doen we nooit iets.. vriend moet dan altijd werken. Nu vanavond is mijn ouders en oma even op visite geweest bij ons. Het was heel gezellig! Ze zijn net weg. Op 1e kerstdag naar mijn ouders en oma is er ook, zus zwager en hun 3 kindjes, we gaan dan gezellig gourmetten. Voorheen 4 gangen-diner gedaan dat iedereen dan zeg maar 1 deel deed maken. 2e kerstdag altijd hetzelfde: naar mijn schoonouders en dan gourmetten. Ik wens iedereen fijne kerstdagen toe!