Muzieklink van internet halen

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

hoi hoi

voor mijn site wil ik graag het liedje 'Anne' van Herman van Veen als achtergrond zetten. nu moet ik de link van het internet af halen, via een downloadprogramma lukt het niet.. heb al gezocht maar kom er niet uit, is er iemand die me hiermee kan helpen? bedankt vast!

2. Female

Female Niet meer actief

hoi sjaak dankje voor je antwoord... ik heb dit soort dingen nog nooit eerder gedaan en snap er al niet zoveel van vandaar... maar heb dus op beebiesite.nl een site en wil graag dat liedje van herman van veen - anne- als achtergrond.. je kunt een muzieklink toevoegen maar dat krijg ik dus niet voor elkaar want ik heb geen flauw idee hoe ik die link ergens vandaan moet halen...?

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb het nummer wel, misschien kan ik het naar je mailen?

4. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    op je beebie site zal vast wel een funktie zitten zodat je dat makkelijk kan toevoegen, volgens mij hoef je daar niet echt mij html enzow te werken

5. Female

Female Niet meer actief

@ sjaak helaas ziet het er niet zo makkelijk uit... voor mij dan... er staat bij dat het niet rechtstreeks van je eigen pc moet komen. en dat het moet beginnen met http:// en eindigen met .wav.mp3 of .mid
    Misschien snap je zo wat ik bedoel? ik begrijp er nl helemaal niks van :oops:

@ bar zou het dan lukken ja? zou wel super zijn, dankje vast!

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi female,

Ik heb ook een liedje op mijn babysite.
    Het liedje moet idd ergens online staan.
    Ik heb mijn liedje op de webspace gezet van de provider (@home in mijn geval) en dan kun je m met een link op de site toevoegen...

7. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    je hebt geloof ik van die sites als putfile ofzow waar je oudio kan uploaden..

als je het nummer voor me hebt kan ik het ook wel uploaden :p

ik huur momenteel 3 webservers met allemaal een gig ruimte :p dus dan kan er wel een nummertje bij

dit is de html tag

<BGSOUND SRC="geluidje.mp3"> midi of wav

met een midi moet je pagina het minst lang laden wac middel lang en mp3 het langst afhankelijk van de snelheid van het internet van de gene die op je pagina komt

8. Female

Female Niet meer actief

Sjaak dankjewel! ik laat het vanavond gelijk aan mijn vriend lezen hihi!

Deel Deze Pagina