Ik heb sinds drie dagen van iets waarvan ik niet weet of je er de dokter voor moet bellen en als dat al moet hoe ik moet uitleggen waar ik last van heb. Sinds drie dagen heb ik ergens last van in mijn oor, soms lijkt het alsof er wind in zit. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het komt en gaat en is dus ook niet continu. Ik merk dat ik dat dan even vervelend vind als het er is (met name rechteroor) en dat ik het 'van binnen' voel (achter mijn gezicht zeg maar) maar tja, het is niet iets ernstigs. Soms lijkt het alsof het klopt maar niet elke keer dat het zo 'winderig' voelt. Ik merk ook dat ik dan mijn ogen automatisch wat dicht knijp. Ik weet niet hoe het gekomen is en weet ook niet of het vanzelf weggaat of hoe. Misschien herkent iemand dit of kan iemand de juiste vragen stellen zodat ik in elk geval weet of ik moet bellen en wat ik dan moet zeggen.
Hmm kun je niet gewoon de huisartsassistente bellen en uitleggen wat je voelt? Dan zeggen zij wel wat je evt moet doen. Misschien is het een beginnende oorontsteking (heb het zelf nl ook gehad en dat begon ook zo). Ik heb de keer daarna toen ik het weer voelde, zonnebloemolie in m'n oor laten druppelen door m'n man en na een paar dagen ging het al stukken beter! Sterkte!!
Cocko, ik vind het zo dommig klinken. Ik voel iets kloppen in mijn oor en wind maar niet de hele tijd. Zo nu en dan en het is nog niet echt storend maar kan de arts er naar kijken. Dat vind ik dan echt zo klinken alsof het niets is en onzinnig om daarvoor naar de HA te gaan. Daarom hoopte ik op eerst wat meer te weten te komen hierover en dan kan ik inderdaad evt nog bellen als het echt iets is zoals jij bv hebt ervaren.
Ja maar het is wel irritant als je er wel last van hebt. Maar je zou dan die zonnebloemolie eens kunnen druppelen, kijken wat het doet? Misschien zit het verstopt en dan komt het van die olie wel los. Nou ik hoop voor je dat het over gaat, want het is niet erg prettig natuurlijk. Meer kan ik helaas niet voor je doen, misschien nog andere dames hier
Klinkt een beetje als vocht achter je trommelvlies. Ben ik helaas erg bekend mee Zou er wel even naar laten kijken, daar is de HA toch voor? Misschien is het een kwestie van uitspuiten
Dank jullie wel. Ik kijk het nog even aan en bel anders morgen even de huisarts. Het begint ineens vervelender aan te voelen.
Heb je op het moment last van stress? Dan hoor je namelijk je bloed stromen door je eigen oor, wat heel irritant kan zijn, maar verder geen kwaad kan. Zolang je geen pijn hebt, zou ik me er niet te druk om maken Ik heb zelf op dit moment bijholte-ontsteking en voel de pijn in mn kaak en oor. Echt niet leuk..vooral als ik voorover moet bukken bijvoorbeeld. Laat je oor vooral lekker met rust en stop er niks in wat er niet in hoort. Kijk het een paar dagen aan en is het dan nog niet minder, dan kun je altijd nog een arts bellen. Sterkte