kerstboodschapjes

Discussie in 'De lounge' gestart door bloemetje1, 4 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Nee nog niet. Eerst even de sint achter de rug en dan eens brainstormen over hoe en wat.

2. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik heb ook al wel wat in huis. zo ligt de kip rollade al in de vriezer en heb ik bij de lidl al mini pitabroodjes en hamburgerbroodjes gehaald.

Hele gekke dingen haal ik niet want eerste kerstdag eten we gewoon simpel thuis (die kip rollade) en tweede kerstdag bij anderen. Alleen voor het ontbijt haal ik nog wat speciale dingen.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee nog niet mee bezig eerst de sint achter de rug hebben.
    Dan eerste mijn dochtertje haar verjaardag 21 december dan 23 december mijn verjaardag en dan ga ik voor kerstavond. De 2 kerstdagen zijn we de deur uit.

4. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Leuk :D

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Nog niet maar krijg net reclame folders binnen er van. Even van de week op m'n gemak kijken maar nu eerst straks sinterklaasavond vieren :D Wel erg zin in de kerst!!!!

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Nee. Ben wel aan het kijken hoe we onze vakantie wat tijd met z'n tweeën kunnen regelen. Maar met dingen als eten enzo ben ik echt niet bezig...

Ik koop ook nooit van die onzin dingen als de lidl of ah excellent ofzo. Gewoon zelf iets in elkaar flansen is minstens zo makkelijk.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.301
    11.077
    113
    Nog niet. Ik heb vandaag het menu voor eerste kerstdag in hoofdlijnen bedacht, maar het nog niet omgezet in een boodschappenlijstje. Er zijn wel enkele dingen die ik vsn tevoren moet halen of regelen om niet mis te grijpen, zoals venkel en een lamsbout die desnoods even de vriezer in moet, maar het meeste is toch echt vers-vers en vrij basic of basisvoorraad. Oh ja en iemand heeft de Belangrijke en oh zo vervelende taak om ijs te halen voor het toetje bij de ijssalon... Moet ook niet op het allerlaatste moment denk ik, anders sta je een uur in de rij...

Deel Deze Pagina