Kerstboodschappen laten bezorgen door ah?

Discussie in 'De lounge' gestart door beschuitje, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wie heeft er wel eens van de bezorgservice gebruik gemaakt van Albert Heijn? Ik ben aan het denken om een keertje heel decadent de boodschappen te laten bezorgen. Heerlijk luxe en niet in de drukte lopen:D.

Ik zie altijd van die paarse kratten waarin het geleverd wordt,moet je die kopen of hoe werkt het ?
    Ik heb op de site het filmpje gezien, maar daar staat niets over uitgelegd:(.

Ik neem vaak producten van een verre houdbaarheidsdatum. Kan je dat ook aangeven of krijg je gewoon alle 'oude' producten die vooraan in de schappen liggen. Ik ben een beetje bang als je groente koopt dat het niet zo vers is...Je zou zeggen ja dan moet je zelf op pad gaan, maar daar heb ik dit keer misschien wel eens helemaal geen zin in :p

Wie weet hoe dit werkt en wat is jullie ervaring?

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik bestel er voornamelijk voor de grote zware en houdbare boodschappen, flessen drinken, pakken drinken, conserven, enz.
    Bevalt erg goed, we wonen in een bovenwoning en de grote boodschappen worden zo boven gebracht. De verse boodschappen haal ik nog wel zelf maar dat is een stuk minder vervelend.
    Voor de kratten betaal je 4 euro statiegeld per krant, je kan ze de volgende keer weer inleveren. Ik pak meestal de boodschappen al uit terwijl hij nog bezig is, dan gaan de meeste kratten alweer direct mee terug. Je kan ook je lege flessen inleveren, statiegeld wordt dan ook van het eindbedrag afgehaald.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ik maak er heel vaak gebruik van. Ideaal!! Zeker met de Kerst.

De producten worden in die paarse kratjes geleverd. Je betaalt daar 4,- statiegeld voor (maar als je de boodschappen snel uitpakt krijg je het geld meteen weer terug). Qua houdbaarheidsdatum heb ik geen problemen. Ik heb zelfs het idee dat het soms verser is als uit de winkel. De boodschappen komen niet uit de winkel, maar rechtstreeks uit een distributiecentrum ofzo. Dus zijn ze erg vers.

4. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

heb vaak bij ah besteld en voor de kratten betaal je 4 euro statiegeld, die kan je dan bij je volgende bestelling weer inleveren, maar dan moet je wel nog een keer bestellen. Wat ik vaak deed is sommige boodschappen al uitpakken, zodat ik niet zoveel kratten had. Heb nu al heel lang niks besteld en heb nog steeds kratten :p

Ik heb niet zo vaak groente besteld, dus geen ervaring mee. Wel melk en die is vaak langer houdbaar als je hem in de winkel haalt, maar op zich geen probleem, want dat gaat hier altijd snel op. verder ideaal, helemaal in drukke tijden, lekker niet in de rij staan. hou alleen rekening met bezorgkosten en statiegeld van de kratten, that's it.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het klinkt dus allemaal erg positief ! Ik denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen op de site....maarre die kratten kan je dus ook meteen leeg halen en dan hoef je die vier euro niet te betalen?
    Stel ik wil het maar eenmalig doen alleen met kerst of in uiterst zeldzame gevallen, dan zit ik dus wel met die kratten?
    Hoeveel kratten krijg je dan, ligt aan je boodschappen , maar weet je dat voor je de bestelling plaatst?

6. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het leek mij ook ideaal, maar veel producten hebben ze niet in de online winkel.. Ik mis vooral veel ES-producten. Hoe doen jullie dat? Nemen jullie het AH-huismerk als alternatief?

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou zeg, leek me ook best eens leuk voor een keer

maar ze bezorgen hier niet in de straat...

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik bestel ook regelmatig bij de AH en vind het ideaal! Ik haal altijd alles meteen uit de kratjes dus die 4,- per kratje heb ik nog nooit hoeven betalen.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mupet kan je niet bij je moeder laten bezorgen of iemand die vlak bij woont? Is niet ideaal maar ja dan hoef je niet zelf die drukke winkel in. Ik ben inmiddels al lang bezig met uitzoeken ,maar ik ga het wel super fijn vinden dat merk ik nu al. Ik mis ook wel een paar producten. Met kerst heb ik altijd zo' n duur maar schattig roomboter mannetje maar die staan er ook niet bij.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jaaaaa al mijn boodschapjes worden op vrijdagavond bezorgd ! Wat een luxe en decadentie maar oohh wat een heerijk gevoel :D:D:D

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Woon jij erg afgelegen dan? Ik vind het maar vreemd dat ze niet bij je bezorgen.:(

12. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen wij nog niet verhuisd waren woonden we ongeveer 50 meter van de supermarkt af, maar daar bezorgden ze ook niet..

13. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Wij wonen in een redelijk grote stad maar hier komen ze ook niet bezorgen.

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Ik ook net even gekeken. Vind er voor de kerst niet veel extra's opstaan.. Jammer! Maar zoonlief zijn verjaardag komt er aan, en dan is niet hoeven leuren met bier wel erg makkelijk! Gelden de folder aanbiedingen ook online? En dan van moment bestellen of van de week dat je laat leveren? Weet iemand dit?

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lijkt me ook handig.
    Hier wordt dat al helemaal niet gedaan hahaha

16. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    vraag me af of je nu nog kan laten bezorgen voor de kerst! de bezorgmomenten die je kan kiezen zitten vlak voor de kerst heel snel al vol en die zijn ook extra duur!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik weet dus niet precies of de bonus aanbiedingen dan gelden van het moment van betalen. Ik heb wel wat dingen in de bonus gekocht die volgende week in de bonus zijn zeg maar. Ik kon het nog niet in de winkelwagen zien. Dat vraag ik wel bij afrekenen. Lijkt me dat die bonusaanbieding dan wel geldt. Ik moest mijn bonus kaartnummer ook invoeren.

Ja ze bezorgen misschien niet als je te dicht bij een AH vestiging woont? Nee dat kan ook niet, ik woon er ook vlak bij...nou dan weet ik het ook niet. Is er iemand in de house die bij de AH werkt ;)?

Voor de kerst bezorgen kon nog makkelijk hoor Mirjamm ik had heel komende week nog keus zat. Ik denk niet dat je tot vrijdag moet wachten met je bestelling. Anders heb je kans dat het wel vol is natuurlijk.

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Vorig jaar kwamen ze mijn boodschapjes de zaterdag voor kerst brengen. Heeeerlijk. Dit jaar komen ze maandag tussen 10 en 12. Mocht er iets niet leverbaar zijn kunnen we het nog halen en alles wat vers is kunnen we mee bestellen. Ideaal.

19. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Hier ook niet ben der al vanaf 2008 mee bezig dat ze hier ook komen

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben echt gek op hun bezorgservice, maar vind het wel prijzig.
    Wij doen het eens in de maand, alles wat zwaar is word gebracht.
    Echt een uitkomst nu ik hoogzwanger ben.
    Ze vergeten ook nooit wat, heb zelfs een paar keer gehad dat ze dingen dubbel hadden meegegeven. Wat erg leuk is bij pakken kaas van 4 euro. :p
    Ook krijgen we vaak gratis dingetjes erbij, ook erg leuk.
    En die kratten, tjah dat geld krijg je gewoon weer terug.
    Het voelt echt als een luxe en dat is het ook.

Deel Deze Pagina