Wij doen het ook regelmatig. Vind het een heel fijne service. Die paar euro bezorgkosten vind ik niet zo spannend.
Wij hebben ook al besteld voor vrijdagavond, zaterdag is mijn man jarig, ideaal! Bij na bezorgen ze pas enkele maanden , heb al twee keer eerder besteld en benerg tevreden over de service!
Het heeft volgens mij niet met de afstand naar de AH te maken, maar meer met de afstand naar het distributiecentrum. Ik kan hier ook niks van de AH laten komen, Albert komt hier niet... Dat wil dus ook zeggen dat ik ook niks bij de Etos online kan bestellen, want die bezorgen ook met Albert. Wat ik wel kan doen is het op het werk laten bezorgen, daar komen ze dan weer wel. Maar ja, dan loop ik nog zelf met die zware kratten te sjouwen en ik kan de kratten niet meteen mee terug geven. Ik ga dus maar gewoon zelf naar de AH als ik iets wil hebben...
Hier bezorgen ze niet en dat komt omdat wij een franchise AH in de wijk hebben. Je kan hier wel de boodschappen doen en dan bezorgen ze het.
Meestal twee of drie dingen. Variërend van een paar theezakjes om te proberen of een kuipje jus voor een keer, tot grote verpakkingen zoals een blik soep, blikje 0,0 bier of een pak ricemilk. Ik kan er niet altijd iets mee maar soms zitten er leuke dingen bij.
Prettymum Leuk hoor ! Fijn dat ik allemaal van die positieve reacties lees, ik krijg helemaal zin om alles te ontvangen haha...
Als je je bonuskaartnummer heb ingevuld, gelden die aanbiedingen ook. en als je tijd heb om echt alle kratten snel uit te pakken, voordat de bezorger weer weg is, kan je ze allemaal inleveren en hou je geen krat over (maar t hangt van de hoeveelheid af, dus heb je veel, zal je snel alles eruit moeten halen ) zuivelproducten krijg je in een plastic tas, dat scheelt weer een krat. en je krijgt idd vaak gratis artikelen erbij, maar dat kan een pakje crackers zijn, maar ook een tijdschrift. Vaak staat t bij je bestelling (die je terug kunt lezen in je email) wat je erbij krijgt
Als ik mijn postcode invoer zegt ie dat ze het bij ons niet afleveren... komt denk ik omdat wij een nieuwbouw woning hebben haha.
Mijn moeder heeft het 2 keer gedaan; eerste keer was er in de bovenste krat een fles verse sap kapot gegaan, alles zat onder en plakte. Heel de bestelling konden ze dus weer meenemen. Tweede keer had mijn moeder weken van tevoren een kerstbestelling gedaan en twee dagen van tevoren kreeg ze een mail met wat er ineens niet meer leverbaar was. Alle luxe vleesschotels en speciale groenten enzo. Kon ze de dag voor kerst alsnog naar de ah in die verschrikkelijke drukte. Voor mij dus geen bezorgservice
melief,misschien hebben jullie net pech gehad? Meerendeel van de verhalen zijn toch er positief..ik zou het gewoon nog eens wagen Ik denk ook wel zo dat met die fles, dat kan gebeuren, ongelukje..wel vervelend hoor !!!!
Vanavond zijn mijn boodschappen bezorgd en ik wilde even zeggen dat ik erg tevreden ben. Wel een product verkeerd geleverd, we kregen iets anders, maar alles keurig opgelost via de klantenservice. Ik zit hier heerlijk op mijn gemak, geen kerststress haha.. Nog meer mensen die al wat binnen hebben?Ben benieuwd, jullie ook nog missers?
Hier worden ze zondag bezorgd , met de ah op 10 minuten loopafstand, zou de reacties van de buren wel willen horen als de albert voor de deur stopt hihi