Kerstboodschappen laten bezorgen door ah?

Discussie in 'De lounge' gestart door beschuitje, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohh daar zou ik lak aan hebben hoor !! Bij mij vonden een paar collega 's het decadent nou jammer dan. ;)

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier bezorgen ze niet, erg jammer want ik ben nog niet mobiel na operatie

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Onze buren laten al jaren regelmatig de Albert komen en zijn heel tevreden.
    Ikzelf doe er niet aan, je moetdan toch wel goed je weekmenu op orde hebben en dat lukt bij ons bijna nooit.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik deed het wel toen ik hoogzwanger was en in mn kraamperiode, heeel fijn. Ik heb namelijk geen auto en mijn man geen tijd.

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb dit jaar ook de kerstboodschappen laten bezorgen, ik heb geen rijbewijs en mijn man heeft tm zondag nachtdienst, ik ga dus echt niet met twee kleine kinderen in een drukke winkel lopen om kerstinkopen te doen.

Ideaal hoor die bezorgservice

6. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Ik ben ook fan! heerlijk toch niet al dat gesjouw zo rond de feestdagen. Ja je betaald wat extra's maar anders was ik dat ook wel kwijt aan benzine en parkeergeld ;)

Ben ook zeker van plan in mijn kraamtijd hier weer gebruik van te maken. Bezorgers zijn ook altijd zeer vriendelijk. Nog nooit een klacht gehad.

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik laat het altijd op het goedkoopste moment bezorgen, je betaald dan € 4.95 als je onder de 100 euro blijft en bovn de 100 is maar € 3.95, dan valt het wel mee. En inderdaad anders betaal je dat wel voor je benzine en parkeergeld ;)

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk te lezen dat er toch zoveel mensen online bestellen en thuis laten bezorgen. Ik heb inmiddels ook veel mensen op idee gebracht hier dus dat is nog grappiger :D

Deel Deze Pagina