Kerstboom alweer de deur uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle1984, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hier heb ik gisteren ook alles opgeruimd.
    Nu had ik een kunstboom die nog heel mooi stond;)
    Dit jaar vond ik mijn boom en woonkamer erg mooi...... maar de kerst is voorbij en ik wil ruimte maken voor de aankomende baby
    (duurt nog wel even, ik weet het, maar ben aan het nesten hier:D)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#62 wonderteam, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2011
    Ik heb de kerstboom 2e kerstdag 's avonds laat weggehaald ( was hem na 3 wkn helemaal zat)
    De kaarten hangen nog wel en de buitenverlichting zit ook nog in het boompje.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben heel traditioneel, en laat de boom staan tot 6 januari (driekoningen).

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik wacht na oud en nieuw dan haal ik het rustig weg..kan altijd moeilijk afscheid nemen

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hier gaat hij vandaag de deur uit. Hij is echt mors en mors-dood! Er vallen al dagen bergen met naalden uit, ben er nu een beetje klaar mee.....

6. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

grappig altijd hoe blij mensen zo'n boom in huis halen en hoe zat ze hem dan vervolgens zijn na zo'n tijd hahahaha

7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wij hebben elk jaar een kunstkerstboom en laten hem altijd tot na oud en nieuw staan. Meestal ruimen we hem 1 of 2 januari weer naar zolder toe.

8. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat ie nog prachtig te stralen :)! Vind het altijd zo leuk! En heb nu een nepperd, dus die valt niet uit :)! De meisjes staan elke morgen te stralen bij de boom, dus kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om dat ding weer op te ruimen.
    Meestal 2 januari, dus hij staat hier nog een klein weekje!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hier was hij er gisteren ook al uit. We hebben de woonkamer geschilderd, en daarom meteen maar de boom afgetuigd. Lampjes buiten en guilander om de kast en in de vensterbank hou ik nog wel even.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Had me eerst bedacht om hem vandaag weg te halen. maar dit stuitte tegen heel wat weerstand van zoonlief dus in overleg besloten dat hij nog een weekje mag blijven :D

Deel Deze Pagina