Hier heb ik gisteren ook alles opgeruimd. Nu had ik een kunstboom die nog heel mooi stond Dit jaar vond ik mijn boom en woonkamer erg mooi...... maar de kerst is voorbij en ik wil ruimte maken voor de aankomende baby (duurt nog wel even, ik weet het, maar ben aan het nesten hier)
Ik heb de kerstboom 2e kerstdag 's avonds laat weggehaald ( was hem na 3 wkn helemaal zat) De kaarten hangen nog wel en de buitenverlichting zit ook nog in het boompje.
Hier gaat hij vandaag de deur uit. Hij is echt mors en mors-dood! Er vallen al dagen bergen met naalden uit, ben er nu een beetje klaar mee.....
grappig altijd hoe blij mensen zo'n boom in huis halen en hoe zat ze hem dan vervolgens zijn na zo'n tijd hahahaha
Wij hebben elk jaar een kunstkerstboom en laten hem altijd tot na oud en nieuw staan. Meestal ruimen we hem 1 of 2 januari weer naar zolder toe.
Hier staat ie nog prachtig te stralen ! Vind het altijd zo leuk! En heb nu een nepperd, dus die valt niet uit ! De meisjes staan elke morgen te stralen bij de boom, dus kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om dat ding weer op te ruimen. Meestal 2 januari, dus hij staat hier nog een klein weekje!
Hier was hij er gisteren ook al uit. We hebben de woonkamer geschilderd, en daarom meteen maar de boom afgetuigd. Lampjes buiten en guilander om de kast en in de vensterbank hou ik nog wel even.
Had me eerst bedacht om hem vandaag weg te halen. maar dit stuitte tegen heel wat weerstand van zoonlief dus in overleg besloten dat hij nog een weekje mag blijven