Ok, ik heb dus een afwijking Als ik boeken lees of series kijk, dan denk ik altijd: die mag wel in mijn team (of niet ) voor als ik ooit in de penarie zit en er weer uit gered moet worden. Dit is mijn team: Jack Reacher (uit de actie-boeken van Lee Child) Kate Daniels en Curran (uit de urban fantasy boeken van Ilona Andrews) John Reese, Shaw en Finch (uit Person of interest) Angel en Spike (uit Angel the series, de spin off van Buffy) Temperance Brennan (uit Bones en de boeken van Kathy Reichs) Sam en Dean (uit Supernatural) Ik denk dat ik dan wel gecoverd ben voor wat er dan ook kan gebeuren Wat is jouw dream-team???
Mijn dream team bestaat meer uit vampiers haha Stefan en damon uit vampire diaries Edward uit twilight hihi Kwijl
Hmmm, daar moet ik toch eens even over nadenken Leuke gedachte wel! Je mag iedereen kiezen die je wilt?
Oehh mijne bestaat ook uit vampiers haha Daniël gillies ( elijah vampire diaries/ the originals) Joseph morgan ( Klaus vampire diaries/ the originals) Paul wesley ( Stephan vampire diaries) Ian somerhalder ( Damon vampire diaries ) Robert pattinson ( Edward twilight)
Google Afbeeldingen resultaat voor http://scifiempire.net/wordpress/wp-content/uploads/2013/04/Samantha-Shaw-Sarah-Shahi-Person-of-Interest-Trojan-Horse.png Ze komt er bij eind seizoen 2. Gespeeld door Sarah Shahi.
Mijn dream team: Paul walker Beide snoepjes uit Vampire Diaries Mc steamy en Mc dreamy Matt Bomer Jason Statham..
- Angel en Spike inderdaad hihi, Buffy mag ook meedoen btw - Spiderman (voor elke spinnencrisis ) - Joe Black? (Brad Pitt, altijd handig de dood aan je zijde te hebben) - Bliksem McQueen (snelle auto, komt altijd van pas)
Grappig!!! Leuke gedachten. Mijn dreamteam is Mc Dreamy & Steamy, zij die mij beide verzorgen in het ziekenhuis, met heftige romances!
Oh ja ik weet ook echt wel wie ik bij me wil hebben als de zombie apocalypse uitbreekt. Maar dan geen superhelden, maar 'gewone' mensen.
Haha, grappig topic. Ik wil wel gered worden door: Walter White (breaking bad): de brains van de operatie Jamie Fraser (reiziger-cyclus boeken van Diana Gabaldon): grote woeste Schot, zorgt dat niemand opgeeft. Jason Bourne (the Bourne trilogy films): knokt zichzelf overal naar binnen en naar buiten De vampier Lestat (uit de vampire chronicles van Anne Rice): sluw, doortrapt, snel en sterk; altijd handig Agent Mulder (the X-files): houdt met alle mogelijkheden rekening Rick Grimes (the Walking Dead): voor het geval ik gered moet worden van zombies Don Draper (Mad Men): voor de creatieve oplossingen Lorelai Gilmore (gilmore girls): om gezellig mee na te kletsen