kerstboom en baby/dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debby82, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier komt er ook 1 (of 2) kleintje te staan op het dressoir... Hier ook zo'n ondeugd die nergens vanaf kan blijven!
    Geen zin om al die tijd politieagentje te spelen...
    Volgend jaar misschien weer een grotere!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Nou tot nu toe valt het me mee...
    hij vindt de plastic ballen die ik met opzet aan de onderkant heb gehangen wel machtig intressant maar na een beetje streng kijken van mijn kant deed hij het niet meer.
    Van een tik op de vingers ben ik dan weer niet.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier staat ie ook, en nog wat andere versieringen en meneertje zit er naar te kijken, wijst er naar met zijn handje en zegt huh huh.. Dan kijkt ie mij aan, ik zeg mooi he, dat is de kerstboom (of waar ie dan ook naar wijst) dan lacht ie en is t goed, 2 tellen later is t weer huh huh en zo gaat het een tijdje door :D

Hahaha, dat huh huh is nieuw, dat doet ie nu sinds een paar dagen

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook geen voorstander van een tik.

Hier nu 2 jaar een kleintje op een tafeltje. Gisteren heeft ze 1 balletje stuk getrokken (plastic) maar over het algemeen luistert ze normaal wel goed dus zal wel loslopen hier.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gaat dit nu een topic worden over een tik op de vingers haha.

Hier gaat het wonderbaarlijk goed! normaal zit ie overal aan en nu niet. Soms kijkt ie ondeugend erna en dan zeg ik al gelijk afblijven...en dan loopt ie weer aan of zegt ie bal bal bla haha

6. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Hier staat de boom op onze (grote) eettafel. Helaas heeft zoonlief inmiddels ontdekt hoe hij mbv een stoel op de tafel kan klauteren, dus kan hij er alsnog bij...

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hier ook!
    ik heb naast de bank een tafeltje met een mini boom.
    Als Collin op de bank ligt kruipt ie zo snel mogelijk naar de lichtjes toe ;)
    Een grote boom zou het hier niet overleven nu :D, en ik heb er ook geen ruimte voor, de box staat ook nog in de woonkamer

8. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Wij hebben zondag ook de boom gezet en de kids blijven er goed vanaf. De boom hebben we in een hoek staan. Aan de ene kant van de boom staat een bank en aan de andere kant het konijnenhok. Ze kunnen er ook niet echt bij komen. Daar komt ook nog eens bij dat ze eigenlijk niet eens naar de boom om kijken.

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Wij hebben een grote boom in de woonkamer staan. Hij staat nu 1 dag en ze kijkt er wel naar. Heb nog maar 2/3 x hoeven zeggen dat ze er af moest blijven. Hoop dat het zo blijft:). Succes voor de mama's met de boefies;)

Deel Deze Pagina