Oke, lekker nutteloos maar wel leuk. Wat vind jij de beste (leukste, mooiste, ontroerendst etc) Kerstreclame van 2024?
Die van de AH! Maar ik ben dan ook een kind van de jaren tachtig. Dus een remake van wham’s last christmas videoclip is een no brainer voor mij
Kruidvat, dat hartje op het eind Vind trouwens de reclames van de Jumbo (vierluik) en AH (Wham) ook errug leuk! Kruidvat: Jumbo: AH:
ik heb ze denk ik nog niet allemaal gezien. maar de AH vind ik wel leuk. vind vooral dat de reclame blokken nu eindeloos duren omdat alle reclames 2 x zo lang zijn.
Kan ik nog niet over oordelen, heb ze niet allemaal gezien. Die van AH vind ik wel aardig, maar nou niet om te zeggen wauw wat geweldig.
Whaaa ik zie nu net dat Andrew Ridgeley ook in de AH reclame zit Geweldig! Nou vind ik hem nog toffer! (Ik kijk reclames dus altijd met 1 oog, en voor de ultra jonkies onder ons: dat is dus 1 van de zangers van Wham )
Ik vind die van de Ah, Hema en Staatsloterij het mooist/leukst. Van de Kruidvat ook wel leuk. Bol vind ik jammer dat het dezelfde als vorig jaar is.
Ik heb ah ingevuld maar ik vind die van de Hema ook erg leuk!Van bol vind ik het heel erg jammer dat ze dezelfde reclame gebruiken.