Kan een kindje van bijna 4 maanden al verlatingsangst hebben? Ik kan hem niet lang alleen laten want dan gaan hij huilen, tot hij mij ziet (enorme lach op zijn gezicht) Ook als ik hem overdag naar bed breng is het huilen tot ik bij hem ga kijken.... Weet dat ik hem nog niet kan verwennen, maar als ik bij hem kom en hem zo zie lachen, is het net of hij het door heeft Wel lief hoor, maar wel vermoeiend haha.
je kindje kan huilen omdat ie zich niet meer veilig voelt...mama's stem, geur is hij immers zo gewend...natuurlijk wordt hij blij als je er weer bent... hier hielp het soms...als hij in bed lag, en ik een liedje zong...ik bleef zingen...maar steeds verder weg liep.. soms ligt in de box...en is het voor em ineens te stil ofzo...gaat ie jammeren...ik hoef dan alleen maar even mn stem te horen en het is over
Ja, dat herken ik wel; of je moet even je gezicht laten zien en dan 'speelt' hij weer enthousiast verder
Misschien komt hij dichter bij de 19 weken sprong? Bij een spong kan het zijn dat ze mamma ook ineens missen terwijl dat voorheen niet zo was.... xxx