Nee hoor, die van mij staat ook nog niet zo lang, dus ben hem nog niet zat. Na oud en nieuw, dan gaat ie weer de zolder op.
Ja, de onze bergen we vandaag op. Heerlijk weer rust en overzicht terug in huis. Heel eerlijk was ik er voor de kerst al klaar mee
Hier ook en anders morgen. Boom kan me niet vroeg genoeg staan, maar als kerst voorbij is kan ie ook niet vroeg genoeg weer weg zijn. Heerlijk weer een opgeruimd huis.
Van mij zou die ook weg mogen maar de kids vinden het nog zo gezellig dus ik laat hem staat tot oud en nieuw.
Ik vind oud en nieuw niet 'af' zonder een huis vol lichtjes en winterse sfeer, dus blijft hier alles heerlijk staan nog een week (of 2) 😀
Hihi, ik heb gister alle kerstspullen al weggehaald 😱. Ik heb sowieso al helemaal niks met die dagen, hoe eerder het weer normaal is hoe beter ☺
Ik doe hem altijd het weekend na Oud en Nieuw opruimen, ik vind het met Oud en Nieuw toch nog wel gezellig hoor.
Ik wil hem ook vandaag opruimen, hoop dat ik er nog aan toe kom. Gisteren dacht ik nog: ik laat hem gezellig tot na nieuwjaar staan, vanochtend stond ik op en ik was de kerstspullen opeens helemaal beu.
Ik twijfel nog een beetje. Ik denk dat ik straks wel even op ga ruimen. Meestal 27 december. Denk ook wel dat ik in ieder geval een begin maak met opruimen
Ik had vanochtend precies hetzelfde toen ik opstond! Mijn man zei al ik ruim het wel op! Ik wil nog iets leuks halen voor op tafel en dan ruimen we het op.
Normaal blijft de boom staan maar er komt een nieuwe keuken tussen nu en oud en nieuw, dus gaat de boom eerder weg.