Hier ook tot 1 of 2 januari. Heb er al zoveel werk aan gehad, nu blijft het nog maar even liggen ook En ach vind het ook wel gezellig
normaal rond 6 januari idd. gezien we de cadeautjes voor kerst hebben verplaatst ivm familie die uit het buitenland kerst komt 'na vieren' en vandaag komt, laat ik hem nog lekker staan
Graag vandaag! Ben het wel zat mijn dochtertje uit de boom te vissen. Maar ik lig met dikke griep blaffend in bed dus het moet nog even wachten.
Die van mij is er al gisteren uitgevlogen! Hier ruim ik hem altijd op de tweede kerstdag 's avonds op.
Normaal laat ik 'm staan tot en met 6 januari. Maar hij moest vandaag gewoon weg. Ik wilde ruimte, leegte en orde voor als de baby komt. Nu duurt dat nog wel even, maar moet er niet aan denken dat dat ding er nog staat en de baby zomaar ineens komt.
Hier was het gisterochtend al weer weg. Hier is geen echte tweede kerstdag. T ding heeft 2 dagen gestaan en dat is meer dan lang genoeg.
Wou hem nog tot oud&nieuw laten staan, maar vanmorgen zijn de lampjes ermee opgehouden. En er liggen de laatste dagen meer naalden onder de boom dan in de boom 😉 Dus weg ermee, vanavond lekker opruimen!
Ik heb een deel van de kerst spullen opgeruimd de lampjes bij het raam zijn al weg beeldjes enzo adventkalender weer op zolder. Ik moet het raam schildering nog eraf halen. De knuffels op de kast en vensterbank en boom laat ik nog even staan
Ik denk dat mijn zoon me het huis uit zou zetten Hij gaat bij ons weg het laatste weekend van de kerstvakantie.
Ik heb tegenwoordig persoonlijk niet meer zoveel met de kerstdagen, en tegenwoordig zijn wij met de kerst toch ook niet thuis. Maar mijn vriend vind een beetje versiert huis toch wel leuk, dus heb dit jaar een heel klein kerstboompje neergezet op de haltafel in de woonkamer + heb de vensterbanken aan de voorkant versiert, afgelopen weekend (20/21 dec). Zal ik ergens begin januari weer opruimen. Spullen regelen van de baby kamer heeft meer prioriteit, dus zie wel wanneer ik alles weer definitief opruim.