Wij hebben de kerstboom gister al opgeruimd. Met oud en nieuw zijn we toch niet thuis dus weg met dat ding. Weer een lekker opgeruimd huis hier. Leuk als hij staat, beter als hij weer weg is.
Hebben de kerstboom zaterdag al het huis uit gegooid. Was sowieso niet echt in een kerststemming, dus was blij dat Kerst voorbij was. Volgend jaar gaat het vast beter.
Ik doe 'm ook pas na Oud en Nieuw weg. Vind het veel gezelliger om met al die lichtjes en kerstdingetjes het nieuwe jaar in te gaan. Hier staat ie ook niet in de weg.
hier gaan wel in de loop van de dagen al wat andere kerstfrutsels verdwijnen Ik vind het ook wel heel fijn om 1 januari even grote schoonmaak te houden, boom weg, en dan een schoon, fris, kaal huis haha
Hier heb ik net alles opgeruimd. Met o&n niet thuis en op 2 jan is onze zoon jarig dus dan komen de slingers en balonnen alweer. Heerlijk oogeruimd weer nu in huis!
Wij zijn ook heerlijk aan het opruimen. Net de hele auto vol bij het stort uitgepakt. Zomeren de kerstboom op zolder en de laatste kerstdiner in de doos. Leuke periode kerst maar nu tijdens m'n zwangerschap hecht ik veel waarde aan een opgeruimd huis. (Nooit gedacht dat deze Slordervos dat zou zeggen )
Hier gaat hij er 2/1 uit. We vieren oud en nieuwe thuis dus dan vind ik het wel zo gezellig als de boom nog staat
morgen gaat hij weg.. Kan er niet meer tegen. de lichtjes vind ik leuk. maar ik wil alles aan kant hebben