lieve dames, zondagavond is mijn kat naar buiten gegaan, zoals gewoonlijk. maar tot nu toe is hij nog niet weer terug... nu weet ik dat hier ooit iemand was die haar kat kwijt was en hier vroeg om hulp. en nu vraag ik dus deze hulp. kan iemand 'zien' waar hij is en nog leeft vooral? het is een kater van 8 jaar, cypers wit en hij heeft Goofie. ik hoop zo dat hij ongedeerd is en gauw weer thuiskomt! vast heel erg bedankt.
Flyers plaatsen met een foto van Goofie. Als hij een chip heeft kan iemand hem naar de DA brengen. Ik hoop echt voor je dat je katje thuis komt.
Wat je het beste even kan doen is een foto plaatsen van je kat. Dan kan ik eventueel voor je kijken...
Ik geloof niet dat ze die vraag negatief bedoeld hoor. Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je dat doet. Dat kan toch? Niks raars aan toch
Nee dat snap ik maar de laatste paar keren dat er zo'n topic werd geopend werd er ook behoorlijk negatief gereageerd Sorry als ik te snel gereageerd heb maar ik wil me niet steeds niet blijven verdedigen. Hoe zoiets in zijn werking gaat is moeilijk uit te leggen. maar wat ik vaak heb als ik een foto zie is dat er een soort van filmpje in me hoofd afspeelt.
@ roeska Ik zal vanmiddag rond een 2 uur even beter voor je kijken. Zoontje is dan naar school en de jongste ligt dan op bed. Heb wel even vluchtig gekeken en het eerste wat ik meende te zien was een gevecht met een andere kat. zal vanmiddag wat duidelijker proberen te zijn
Ik bedoelde niet negatief. Sorry dat het zo overkwam. Ik wilde reageren en wou hetzelfde vragen maar je was me voor. Weet je wat uit-treden is? Als je die paranormale gave heb zo het ontzettend gaaf zijn. Wees voorzichtig.
Uittreden nee gelukkig niet heb een aantal jaren eerder wel een begin van uittredingen gehad maar wilde het niet zo nu en dan komt het nog wel eens voor maar eerlijk nee moet er niet aan denken haha Ik kan wel contact leggen met overledenen en hebt voorspellende gevoelens. Ook vaak voorspellende dromen dan droom ik het een dag van te voren en de volgende dag gebeurd het zo als in me droom. Ik heb ook wel eens dat overledenen in een droom voorkomen.
Ooh, maar is dat niet gevaarlijk? Ik hoop dat je de kat kan vinden! Met uit-treden is mijn geest gescheiden met mijn lichaam, als ik ligt te slapen. Dan vlieg ik langs gebouwen en als ik iemand in m'n gedachte heb zoek ik hem of haar op. Dit gebeurd niet zo vaak voor.
nee op zich niet heb er mee leren omgaan het is natuurlijk iets anders dan wanneer je bijvoorbeeld glaasje gaat draaien daar roep je het negatieve op je af. Het enige wat ik wel naar vind is dat dromen maar een klein stukje laten zien zo zag ik eens dat me man terug kwam met me zoontje van een onderzoek bij de kinderarts voor 3 jaar en dat hij zei dat me zoontje zijn hart onderzocht moest worden. Volgende dag gebeurde dit dus ook maar gelukkig bleek het later onschuldig te zijn. uittreden vind je dat niet doodeng
@TS Ik voor je dat je kat snel terugkomt. Buiten het paranormale, heb je al het dierenasiel al gebeld? En zoals eerder geopperd, amivedi, flyers opgehangen ed? Heb je een idee waar die komt buiten, misschien kun je roepen? Die van ons reageren aardig op hun naam/onze stem.
waar woon je bij mijn kennis loopt een kat rond die daar niet hoort ze kan de kat niet krijgen is doods bang, is wit met grijs. dierenartsen bellen of daar wat is gemeld
Hoe doe je dat dan als je contact wilt maken met een overledenen? Ik ben erg geinteresseerd, want er is iemand die is overleden waarvan ik graag wat zou horen..