Kerstboom ja of nee

Discussion in 'De lounge' started by carrolyn, Oct 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Normaal gesproken kun je echt nog wel een boom optuigen hoor rond die tijd! Er zijn maar enkelingen die aan het einde van de zwangerschap niks meer kunnen en niks meer doen, het grootste gedeelte gaan gewoon door met leven :)
    Dus gewoon doen, gezellig toch met al die lichtjes!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou zeker een boom nemen. Kerst is voor mijn geen kerst zonder boom. En je man/vriend kan toch ook wel helpen met optuigen?

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Zeker wel een boom! Hartstikke leuk!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Gewoon doen hoor en manlief wil je vast wel helpen ;):D

Liefs

5. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik zou als je het kan zeker wel een boom opzetten, kerst is geen kerst (voor mij dan) zonder kerstboom!

6. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Ik zet wel gewoon de boom op. Kan ik het dan om wat voor reden dan ook rond die tijd zelf niet meer vraag ik gewoon om hulp. En het opzetten kun je toch evt. ook nog in delen doen als je het niet in een keer kan?

7. flower28

flower28 Actief lid

May 13, 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier komt wel een kerstboom, ik wou het ook niet maar manlief wil het wel ook voor onze kids....

Lig zelf met de kerst in het ziekenhuis omdat ik net ervoor een ks krijg, maar vind het wel gezellig voor die tijd en als ik thuis komt dat het in kerstsfeer is vind het een heerlijke tijd.....

Manlief mag de boel alleen opruimen haha optuigen doen we samen nog wel..

IK zou het gewoon doen gezellig joh!! al die lichtjes ;)

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan je de geboortekaartjes erin hangen :D

Ik zou hem toch opzetten, juist in de laatste weken is het wel een leuk werkje en juist jullie eerste kerst is zo bijzonder !! Zou dat niet overslaan...

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    neem een kunstboompje. al is het maar een kleintje. eventueel versier je hem roze of blauwe :). de meeste vrouwen zijn zo kunnen nog bijna alles ook aan het eind en bij een kunstboom is versieren zo gebeurd zonder al te veel rotzooi. neem er een met al de lichtjes erin :) en je man of de kraamhulp kan toch anders ook wel een keertje extra zuigen als de kleine er is

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd; wel een boom!

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Dat hebben wij ook gedaan was echt super leuk!! (23 dec bevallen)

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja absoluut een boom! ;)
    Ik zou misschien een kleinere nemen dan, dat wel. Maar ja ik vind het geen kerst als er geen kerstboom is....

Geniet van je laatste weekjes van je zwangerschap, voor je het weet is het weer december!

13. lautje1980

lautje1980 Actief lid

May 2, 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    ik zal zelf ook zeker een boom neer zetten.
    vind ook dat t erbij hoort, brengt gezelligheid en licht in de donkere dagen :)

en idd je partner of iemand anders de boom laten op tuigen en aanwijzingen geven.
    en dan kan je van die leuke ballen erin doen met babys eerste kerst enzo.

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was super actief tot 41+4 weken zwangerschap.
    Ik had hem dus heel vrolijk opgetuigd en waarschijnlijk ook weer af. En als ik me niet lekker zou hebben gevoelt zou me vent het wel hebben gedaan voor mij.
    Ik zou echtniet geen boom gaan nemen omdat je zwanger bent. Misschien is het juist wel een heerlijke afleiding als je nogniet bevallen bent om lekker even die boom te versieren en alles. :)

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik zal zeggen zet je partner aan werk, je geeft de aanwijzingen hoe alles moet hangen, en hij voert het uit ;) :D

Of je zet gewoon een gezellig klein boomje dat je toch gezellig kerst in huis hebt. :)

16. Ik ben 20 december bevallen en ik heb 7 december zelf met onze oudste dochter de boom neergezet, vond het ook enorm gezellig dat de boom er stond toen ons babymeisje er eenmaal was

1e en 2e kerstdag was echt voor ons 4tjes MET kerstboom...hele bijzondere ervaring

En ergens 2e week januari heb ik de boom zelf ook weer opgeruimd :D

17. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Gewoon doen, en als je de puf niet hebt kan iemand je toch helpen? Veel te gezellig zo'n boom, ook later op de foto's. Anders heb je een kerstkindje zonder boom, dat kan toch niet he? :D

18. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    denk dat ik zou gaan voor kleinere versiering die je evt snel weg kan zetten. Maar ik hoef er niet over na te denken, hier komt er geen boom in, heb geen zin om weken te moeten waarschuwen:D dus kleine dingen die hoog genoeg weggezet kunnen worden

19. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    ECHT WEL DOEN JOH, die kerstboom:D
    Nu ben ik ook helemaal gek op de kerst hoor ;)
    Maar je zit dan toch in je verlof. Al neem je de hele dag de tijd om die boom op te tuigen, lekker op je gemak.
    Het lijkt me zoooooo gezellig en romantisch om op kerstochtend met je gezin (incl je nieuwe baby) onder de boom te zitten. En de foto's zullen dan prachtig zijn.
    1e kerst met jullie nieuwe baby, moet je niet voorbij laten gaan.
    En die naalden, ja daar heb je een man (of vrienden of familie) voor die je kunnen helpen toch?

20. Dat merk je tegen die tijd wel, of je er nog zin etc in hebt.

Ik was 2 jaar geleden op 8 december uitgerekend, nou van zo'n datum trekt je kleine zich niks aan :p
    Heb de boom wel opgezet, had toch niks beters te doen hehe.. maar kan me niet meer herinneren hoe lang de boom nog stond. Ben er na de bevalling niet meer mee bezig geweest :D

Share This Page