Normaal gesproken kun je echt nog wel een boom optuigen hoor rond die tijd! Er zijn maar enkelingen die aan het einde van de zwangerschap niks meer kunnen en niks meer doen, het grootste gedeelte gaan gewoon door met leven Dus gewoon doen, gezellig toch met al die lichtjes!
Ik zou zeker een boom nemen. Kerst is voor mijn geen kerst zonder boom. En je man/vriend kan toch ook wel helpen met optuigen?
ik zou als je het kan zeker wel een boom opzetten, kerst is geen kerst (voor mij dan) zonder kerstboom!
Ik zet wel gewoon de boom op. Kan ik het dan om wat voor reden dan ook rond die tijd zelf niet meer vraag ik gewoon om hulp. En het opzetten kun je toch evt. ook nog in delen doen als je het niet in een keer kan?
Hier komt wel een kerstboom, ik wou het ook niet maar manlief wil het wel ook voor onze kids.... Lig zelf met de kerst in het ziekenhuis omdat ik net ervoor een ks krijg, maar vind het wel gezellig voor die tijd en als ik thuis komt dat het in kerstsfeer is vind het een heerlijke tijd..... Manlief mag de boel alleen opruimen haha optuigen doen we samen nog wel.. IK zou het gewoon doen gezellig joh!! al die lichtjes
kan je de geboortekaartjes erin hangen Ik zou hem toch opzetten, juist in de laatste weken is het wel een leuk werkje en juist jullie eerste kerst is zo bijzonder !! Zou dat niet overslaan...
neem een kunstboompje. al is het maar een kleintje. eventueel versier je hem roze of blauwe . de meeste vrouwen zijn zo kunnen nog bijna alles ook aan het eind en bij een kunstboom is versieren zo gebeurd zonder al te veel rotzooi. neem er een met al de lichtjes erin en je man of de kraamhulp kan toch anders ook wel een keertje extra zuigen als de kleine er is
Ja absoluut een boom! Ik zou misschien een kleinere nemen dan, dat wel. Maar ja ik vind het geen kerst als er geen kerstboom is.... Geniet van je laatste weekjes van je zwangerschap, voor je het weet is het weer december!
ik zal zelf ook zeker een boom neer zetten. vind ook dat t erbij hoort, brengt gezelligheid en licht in de donkere dagen en idd je partner of iemand anders de boom laten op tuigen en aanwijzingen geven. en dan kan je van die leuke ballen erin doen met babys eerste kerst enzo.
Ik was super actief tot 41+4 weken zwangerschap. Ik had hem dus heel vrolijk opgetuigd en waarschijnlijk ook weer af. En als ik me niet lekker zou hebben gevoelt zou me vent het wel hebben gedaan voor mij. Ik zou echtniet geen boom gaan nemen omdat je zwanger bent. Misschien is het juist wel een heerlijke afleiding als je nogniet bevallen bent om lekker even die boom te versieren en alles.
Ik zal zeggen zet je partner aan werk, je geeft de aanwijzingen hoe alles moet hangen, en hij voert het uit Of je zet gewoon een gezellig klein boomje dat je toch gezellig kerst in huis hebt.
Ik ben 20 december bevallen en ik heb 7 december zelf met onze oudste dochter de boom neergezet, vond het ook enorm gezellig dat de boom er stond toen ons babymeisje er eenmaal was 1e en 2e kerstdag was echt voor ons 4tjes MET kerstboom...hele bijzondere ervaring En ergens 2e week januari heb ik de boom zelf ook weer opgeruimd
Gewoon doen, en als je de puf niet hebt kan iemand je toch helpen? Veel te gezellig zo'n boom, ook later op de foto's. Anders heb je een kerstkindje zonder boom, dat kan toch niet he?
denk dat ik zou gaan voor kleinere versiering die je evt snel weg kan zetten. Maar ik hoef er niet over na te denken, hier komt er geen boom in, heb geen zin om weken te moeten waarschuwen dus kleine dingen die hoog genoeg weggezet kunnen worden
ECHT WEL DOEN JOH, die kerstboom Nu ben ik ook helemaal gek op de kerst hoor Maar je zit dan toch in je verlof. Al neem je de hele dag de tijd om die boom op te tuigen, lekker op je gemak. Het lijkt me zoooooo gezellig en romantisch om op kerstochtend met je gezin (incl je nieuwe baby) onder de boom te zitten. En de foto's zullen dan prachtig zijn. 1e kerst met jullie nieuwe baby, moet je niet voorbij laten gaan. En die naalden, ja daar heb je een man (of vrienden of familie) voor die je kunnen helpen toch?
Dat merk je tegen die tijd wel, of je er nog zin etc in hebt. Ik was 2 jaar geleden op 8 december uitgerekend, nou van zo'n datum trekt je kleine zich niks aan Heb de boom wel opgezet, had toch niks beters te doen hehe.. maar kan me niet meer herinneren hoe lang de boom nog stond. Ben er na de bevalling niet meer mee bezig geweest