Echt wel een kerstboom. Desnoods een kleinere kunstboom. Lekker volhangen met de kleuren van je kindje! (lijkt mij persoonlijk ook helemaaaaaaal geweldig)
Hier ook geen grote kerstboom dit jaar, wordt veel te krap met de box er bij. Zet wel 2 kleine boompjes op 't dressoir en wat andere kleine versieringkjes voor de sfeer
Het gaat er niet echt om of ik het dan wel of niet kan. Ik ga ervan uit dat ik zwanger ben, en nog wel van alles zal kunnen. Het gaat mij voornamelijk om de rommel. De kleine is er dan net en dat geeft al drukte en dan een boom erbij vraag me af of dat niet heel druk is.En dan elke dag die naalden. uiteraard de kraamzorg zal ze wel opruimen, maar vind ik geen fijne gedachte. Ik kan waarschijnlijk zelf de boom optuigen en zo niet vraag ik het wel aan me vriend. Maar die is wel een beetje kleurenblind, dan word het een hele bonte boom met diverse kleuren die niet bij elkaar passen. Nep boom wil ik niet, dan liever geen boom. Babyfoto`s van de kleine bij de boom lijkt me super mooi. Maar die rommel, en drukte, daar kijk ik tegenop.
Wat betreft de rommel... tja het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe groot je huis is en hoe groot je de boom neemt. Ik zou hem gewoon nemen en mocht het je toch opeens niet zinnen dan zou ik gewoon vragen aan je vriend of iemand anders om dat pokkeding zo zal je hem dan misschien zien naar buiten te verplaatsen. Als je hem niet neerzet heb je er misschien achteraf spijt van en als je hem neerzet kan je hem altijd weer weg doen. Wat betreft foto's en kaarten in de boom ERG leuk idee!!!