kerstboom kerstmarkten?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ieder jaar kijk ik weer uit naar de maand december, ja ik ben een echte december-fan.
    In september krijg ik al de kriebels om vervolgens in oktober naar de kerstshows te gaan, hier in de buurt. Ik surf op i-net naar leuke crea ideetjes en snuffel rond op kerstfora. In december gaan mijn zus en ik altijd naar Duitsland om daar sfeer te proeven, dat is pas echt kerst met een hoofdletter K. Dit jaar gaan we naar Munster ( geweldige stad), en Keulen. Ik kijk er nu al naar uit. De kerst boom zetten we neer het weekend na Sinterklaas en hij gaat weg het weekend na Oud en Nieuw.

A.s. woensdag ga ik al naar de 1e kerstshow, ik kan niet wachten!

2. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij gaan elk jaar met een groep vrienden naar een kerstmarkt in Duitsland, liefst elke keer een andere stad. Dit jaar gaan we de eerste 4 dagen van december naar Hamburg.
    Kerstboom doen we niet aan: we zijn er toch niet, hebben 5 katten en hij moet er zoiezo voor oudjaarsdag uit, want anders hebben we te weinig ruimte voor mijn verjaardag de 31e.

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik hou zo van kerst.

Maar dat kanook komen dat ik 24 december jarig ben.
    Heb dus het gevoel van 3 dagen kerst :)

Bij ons komt de kerst boom het weekend na Sinterklaas. Deze blijft redelijk lang staan.
    Mijn man wil hem na O&N weg hebben maar ik probeer hem altijs wat langer. Die van vorig jaar heeft daarna nog n halfjaar in de tuin gestaan met pot, kon helaas de zomer warmte niet aan.

Heb zelf 3 katten. Ik hang daarom speciaal tot zekere hoogte in de boom plastic ballen.
    Als ze er dan n keertje 1 uit jatten, lekker mee gaan spelen enzo, is dat niet zo erg.

We gaan net na Sinterklaas na Engeland (Newcastle) dan is er daar al wintermarkt en alles al in kerstsfeer. Ja heb er echt zin in :)

groetjes Jodi

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier komt de boom 2 wkn voor de kerst staan en de 1ste week na oud en nieuw gaat hij weer weg.
    We hebben 2 katten en die kunnnen niet van de boom afblijven, dus overal kom ik naalden en ballen tegen... jak!

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ha ha, dat ken ik ja, gekke katjes.
    Ik hang er ook niet van die sliertjes in, daar gaan ze helemaal mee aan de haal.

6. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Wij zetten hem meestal 1,5 week a 2 weken voor de kerst op, hangt er een beetje vanaf hoe het uitkomt met het weekend, want het is altijd wel een heleboel werk! Maar ik vind het altijd supergezellig als de boel weer leuk versierd is. We laten hem altijd staan tot 6 januari (3 koningen). Dit jaar wel eerder (ik denk 1 januari), want 4 januari gaan we voor een maand naar Nieuw-Zeeland! Dus van een winterse kerst en oud en nieuw, gaan we een paar dagen later naar hartje zomer 8) !

7. Niet meer actief

wij zetten hem zo ongeveer 6 december neer en een week na oud en nieuw gaat ie weer weg, heb wel een kunstboom (al wil mijn vriend liever een echte) maar ik woon 9 hoog in een flat en heb 3 katten en een hond dussssssssssssssssss geen zin in omgevallen bomen met naalden hahahaha

groetjes baby blues

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij zetten de boom altijd het eerste weekeind na de sint op. ik ga dan ook altijd in de weer met het versieren van de ramen enz. vind het altijd heel gezellig die periode. na de oud en nieuw halen we hem weer weg.

Deel Deze Pagina