Kerstboom morgen kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Vanaf morgen zijn de kerstbomen in de aanbieding bij de albert heijn. Nu vind ik 8 euro verschil (met de gamma waar we hem anders wilden halen) aardig groot (vind de bomen best wel duur nl). Dat willen we hem morgen al wel halen ws omdat ik niet weet hoe snel de verkoop gaat. Maar we willen hem nog niet in huis. Pas na pakjesavond (vrijdag of zaterdag dus) kan de boom zolang buiten of in de schuur liggen? Of verliest hij dan zijn naalden of wordt hij bruin?
    Dan nemen we het risico nl niet.
     
  2. ACH

    ACH Niet meer actief

    Die van ons staat ook al buiten in de standaard met water tot na sinterklaas.
     
  3. beschuitje

    beschuitje Fanatiek lid

    9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Denk je dat de bomen die je later koopt pas deze week gekapt zijn? Nee hoor. Ik zou 'm gewoon in de tuin laten. Misschien een plakje afzagen en in een emmer water zetten. Meer kan je niet doen denk ik. Veel plezier met kerst!
     
  4. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Geen idee hoe dat werkt:):D

    Maar dank jullie wel,

    Kunnen we hem kopen. Scheelt weer wat geld:)
     
  5. Antje77

    Antje77 Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    4.205
    149
    63
    Geen ikea in de buurt? Daar kosten ze maar 1 euro. Je betaalt 20 en krijgt dan een te goed bon voor 19 euro.
     
  6. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Nee dan moeten we wel een klein uur voor in de auto. Zijn we meer benzine kwijt als dat een boom kost:p

    Anders wel een goed idee.
     
  7. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    gewoon in de pot in de tuin of garage. zou em wel vast recht zetten, blijft ie vrees ik mooier dan wanneer die plat ligt
     
  8. Cabb

    Cabb Niet meer actief

    Tnx voor de tip! Had de actie al eens eerder gezien maar nooit gebruik van gemaakt. Zaten te twijfelen dit jaar uberhaupt een boom te nemen omdat ze altijd best wel duur zijn maar die 1 euro die ook nog eens naar natuurmonumenten gaat is het zeker waard. En moeten nog zat bij de ikea kopen dus die 19 euro komt ook wel weer op :p.
     
  9. Antje77

    Antje77 Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    4.205
    149
    63
    Nee dat is dan idd geen optie :)

    @ Cabb, die actie hebben ze nu al een aantal jaar. Wordt voor ons nu het 3e jaar dat wij de boom bij ikea halen. De bon is wel alleen maar tussen 6 en 26 januari in te leveren.
     
  10. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Intratuin heeft ook een mooie actie! Vanaf een boom van 24,95 krijg je een cadeaubon van 20 euro :D
     
  11. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Heb je al gekeken naar die bomen? Hoe groot ze zijn?
     

Deel Deze Pagina