het is een kleurloos saai boompje idd. lekker boeiend,nog 2 weken en dan kan je hem eruit flikkeren,scheelt je ook weer 25 euries voor een boom!
Ik ben zo makkelijk met de kerstboom. Die ik nu heb staat scheef (is een met kluit), hier en daar zit een langere tak, dus niets geen symmetrie . De ballen hangen ook niet echt geordend en mijn vriend heeft op het laatste moment besloten om er wat zilveren slingers in de boom te gooien Maar ik ben wel super trots op mijn scheve en ongeordende boom!
hihih moet best wel lachen om dit topic! Vooral de reacties! Je boompje is een beetje zielig.... Maar vast met liefde versiert, misschien dat een extra knuffel hem weer wat meer in bloei zet! hahahaha
Dit jaar door omstandigheden hier geen boom. Heerlijk opgeruimd is het hier! Morgen de box ook nog weg en heerlijk een zee van ruimte!
heb niet alles gelezen maar ik heb de mijn afgetuigd en weer opnieuw gedaan, is nog niet naar me zin maar wel beter. vorig jaar had ik een hele mooie daar kom het denkk ook wel door.