kerstboom tips

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maggie100, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik ga wel een kerstboom neerzetten. En heb ook een zeer ondernemende baby die zich optrekt en overal aan wil zitten. Ik zet het vast aan de verwarming met wat touwtjes en hang geen glazen ballen onderin. Sowieso heb ik al 3 jaar zeer ondernemende katten en moeten we altijd oppassen. Ik ben zo gek op kerst en aangezien we graag een groot gezin willen (mocht het ons gegund zijn) zou ik dan de komende zoveel jaar geen kerstboom neer kunnen zetten. Dat vind ik zo jammer. :)

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Na veel twijfel gaan we wel 1 opzetten dit jaar ..
    Gewoon een echte.
    Wel op een verhoging.

3. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    wij zetten dit jaar wel een boom en ja mijn zoontje trekt zich ook overal en op. we hebben een grote boom dus die van ons staat op de grond, ik zet hem bij een deur (die niet persee open hoeft) en bindt die boven vast zodat de boom niet zomaar omgetrokken kan worden.

Ik heb een dochter van bijna 2,5 en een zoon van bijna 1 en ze zijn dol op ballen!:$
    Ik ben benieuwd hoe ze reageren en hoelang de boom blijft staan, tja en als die omgetrokken wordt mag ik volgend jaar nieuwe kerstballen kopen:D
    we zien wel misschien gaat het goed misschien ook niet maar dat kan de pret niet drukken.
    vorig jaar geen boom gehad maar wat heb ik die gemist!

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Wij zetten hem gewoon op dit jaar. Alleen ff nieuwe ballen kopen zodat er geen glazen meer inzitten. Ons manneke is heel erg ondernemend en gaat de hele kamer door, met of zonder boom, dus de marathon loop ik sowieso wel.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou heb m meteen maar neergezet! haha
    leuk hoor!

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik bel de krant als dochter er na een paar keer waarschuwen vanaf blijft... ;)
    En toch ga ik 'm opzetten, ik zie het wel. Ik verwacht dat ik een paar weken lang voor politieagent moet spelen, maar vind de boom te gezellig om het te laten staan. Desnoods verplaats ik 'm naar de hoek, tussen de bank en stoelen in. Dan kunnen er achteraan geen takken en ballen, maar staat er nog wel een boom.

7. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier komt gewoon n boom (wel nep), met glazen ballen. In mijn optiek moet de kleine gewoon leren wat wel en niet mag. Heb ook niets aan de kant gezet, maar echt gevaarlijke dingen zijn er niet. Met de boom wordt t dus best spannend. Maar hij luistert best goed, zo lang ik er niet te panisch over doe, want dan wordt t n spelletje.

Deel Deze Pagina