Hallo Dames! Misschien denken jullie wel: een dreumes van die leeftijd moet zichzelf warm kunnen houden, en dat is zo. Alleen zit mijn dreumes regelmatig een uur achter elkaar in de buggy. En als het straks vriest vind ik dat best lang om stil te zitten. Waarom zit hij zolang in de buggy? Omdat we veel lopend doen en ook regelmatig twee uur gaan wandelen met de hond. En tsja, het eerste uur loopt hij vaak prima zelf, maar daarna wordt hij het zat om te lopen en wil hij in de buggy. Ik heb de Lodger Bunker geprobeerd maar vond het geen succes. Vind ze ook nog eens behoorlijk lelijk, maar dat terzijde. Ik heb ook nog een Koeka voetenzak voor in de buggy. Die zit echter als hij schoentjes aan heeft niet zo heel ruim meer. Dat resulteert erin dat zoonlief hem dan niet dicht wil hebben. Is het te doen om hem een gewoon dekentje om te doen? Of toch liever schoentjes uit en in de zak? Ik hoor graag jullie ervaringen Alvast bedankt!
Heb je enig idee welke groter zijn? Die van Koeka is volgens mij zeker niet kleiner dan de gemiddelde voetenzak namelijk.
En als je een fleece broekje of iets dergelijks aan doet? Ik heb hier het regenbroekje van de Lidl met fleece voering, die trek je zo aan wanneer hij in de buggy gaat zitten, heerlijk warm!
Een ski broek van bv de Lidl. Wij hebben thermo over-kleding uit Denemarken, een dunne jas voor onder je winterjas bij extreme kou en een dunne ski-speelbroek voor over je lange broek. Dit is voor onze kids echt heerlijk warm ze kunnen gerust in de winter in de zandbak spelen. Want inderdaad, rond de 2jr oud zijn ze vaak al wel groot aan het worden voor voetenzakken en regenkappen.
Wij hadden in de buggy de voetenzak van MCclaren. Daar kon ze wel in met schoenen. Dus die is best groot. Anders idd skibroekje of thermolegging onder broek.
Ik heb standaard een dekentje in de auto liggen. Dus als hij in de buggy gaat en het is koud dan krijgt hij een dekentje over zich heen.
Ik zou hem een broek aantrekken 😜 Maw: mi kunnen ze zich op die leeftijd prima warm houden. Ik had tegen die tijd geen extra deken/zak of wat ook meer.
Dl heeft een donsgevoerde jas tot over haar billen. Warme schoenen erbij en een muts op en ze blijft goed warm.