Echt waar? Deze tip heb ik echt nog nooit gehoord. Worden die takken niet onwijs plakkerig? Of dat je handen dan onder de haarlak zitten na het optuigen?
Nee valt mee, je moet hem wel goed uit laten harden zeg maar... En je handen was je daarna gewoon Tip van mijn oma, die deed dat ook altijd
Ik ga weer voor een echte en dan een kleiner exemplaar. Die zet ik mooi op een tafeltje, staat hij veilig voor kids en honden. Vind het juist wel iets hebben, dat onregelmatige van een echte. Juist de perfecte vorm van een nepperd vind ik minder mooi.
Hier een neppe! Krijg dit jaar de witte van m'n moeder. Hoop dat ze 'm vanavond wil brengen, dan kan ik morgen beginnen! Ik heb trouwens nóóit geweten dat echte zo 'goedkoop' waren, dacht dat je zo 25 euro betaalde voor een boom.. Als ik dan zie dat ze overal en nergens maar een tientje kosten, en bij de 20 euro maar dat je dan een cadeaukaart ter waarde van 19 euro krijgt, denk ik, oooh, dan kan ik ook wel een keer een echte nemen
Hier een echte, kamerhoog en heel breed. Hij staat sinds gisteren in de woonkamer en vanavond ga ik hem optuigen. Zal foto plaatsen als hij af is.
Nepboom met plastic ballen, vogeltjes, appeltjes en sneeuwmannetjes, alleen de piek is echt, die konden we nooit plastic vinden. Lekker kids-proof Heb hem net opgetuigd, dus zal de rest van de troep ook even weer opruimen
Hier op het centrum staan overal neppe, in de hal echt een enorme met gouden strikken en weet ik veel wat nog niet meer Thuis hebben we een echte. Manlief wilde een neppe, maar toen we in de winkel stonden hadden we beide zoiets van "nee.." dus maar een echte gekocht! Wij hebben wel altijd een nordmann, valt minder snel uit en die naalden blijven niet rechtop in je voet staan.
Een neppe. Dit jaar voor het eerst. We zijn al 3,5 jaar getrouwd, maar woonden voorheen erg klein dus dan had ik alleen een zielig klein nepboompje van een centimeter of 40 hoog. Nu dus voor het eerst een grote kerstboom, gister hebben we hem opgetuigd en we vinden m prachtig! Hij staat wel op een oude salontafel (en komt nu tot het plafond daardoor) zodat mn zoontje er niet zo gemakkelijk bij kan. Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik vind echte kerstbomen zo lelijk!
Hier nep... ik hou van symmetrie en vind niks zo lelijk als een echte kerstboom... (ik weet het, ik spoor niet!)
Hier echte. De 2 vorige jaren ook erg goede kerstbomen gehad die nauwelijks naalden verloren gelukkig. We hebben hem van het weekend gehaald en staat nu nog achter het huis. Morgen gaan we hem versieren is de planning.
Wij hebben tot nu toe altijd een echte boom gehad. Ik kijk wel uit naar de voordelen van een kunstboom, maar de meeste van die dingen zien er gewoon niet uit! Dan kun je van een kilometer afstand al zien dat ie nep is, wat mij betreft een enorme afknapper. In de toekomst gaat er hier wel een kunstboom komen, maar dan een hele mooie. Heb ze al gezien, niet van echt te onderscheiden! Echt supermooi Maar er zit helaas ook een prijskaartje aan. Tot nu toe hebben we elk jaar teveel kosten (trouwen, verhuizen, baby's etc), zodra dat een jaar niet zo is gaan we er een halen!