Kerstboom zetten of niet...??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij doen het dit jaar niet. Met twee dames die hier rondvliegen en alles willen aanraken en beklimmen zie ik het dit jaar niet zitten. Ik heb geen zin om twee, drie weken voor politieagent te spelen, zeker niet nu ze in een periode zitten waar ze woest worden als je nee zegt:D

Volgend jaar gaat hij wel op, dan vind ik ze op een leeftijd waar ze gewoon moeten leren luisteren en waarop ze misschien ook wel een begrip van de feestdagen krijgen. Dit jaar hou ik het op wat andere versiering buiten grijphoogte en een klein boompje bij de voordeur!

2. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    573
    106
    43
    Ik heb in de lounge ook net zo topic geopend.
    Ben zelf ook bang voor apenkooi in mijn kerstboom. Onze zoon is ook dol op lampjes enz. Ik dank er namelijk voor om dan een ruime 3 weken voor politieagent te spelen. Daarom hebben we besloten geen kerstboom neer te zetten.
    Het kan ook nog alle kanten op want als ik bij de intratuin ben geweest en alles is me te duur dan zet ik de boom gewoon op. En dan zien we het wel wat er gaat gebeuren.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier altijd neergezet en eigenlijk nooit een groot probleem gehad met eraan zitten. Wel voor het geval dat plastic ballen en achteraf slim want de kat vond de boom wel reuze interessant ;)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Sinds ik samenwoon bij mn vriend hebben we hem nog nooit opgezet, voor mijn vriend is kerst veel werken dus hij is blij als het gedaan is.

Volgend jaar wil ik wel een kerstboom, dan begrijpt hij er misschien iets van.

Stel hij begint voor kerst te kruipen of lopen is het ook zielig als ik voor politieagent moet gaan spelen terwijl ik hem daarvoor zal aanmoedigen om zich overal aan op te trekken.
    Hij zal er dan helemaal niks van begrijpen en dat vind ik dan zielig

5. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Wij zetten hem gewoon op:), ben dol op kerst en de versieringen. Ik houd er wel rekening mee, ga plastic ballen halen.
    Er zijn wel meer dingen in huis waar hij niet aan mag zitten maar die hij reuze interessant vind.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.151
    113
    Happyland
    Hahaha, allemaal leuk en aardig, maar verwacht je dit dan ook van de mensen waar je met je spruit op visite komt?;)
    Net als dat de woonkamer leeg wordt gehaald zodra ze gaan kruipen, want ze kunnen overal aankomen...als je dan bij iemand anders bent kun je ook niet verwachten dat ze alles weg halen.
    Ik zou dus 'gewoon' die kerstboom neerzetten en blijven 'corrigeren' tot ik er gek van werd haha. Op deze manier schijnen ze het toch af te leren.:)

7. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zet 2 mini kerstboompjes neer op een halfhoog kastje. Heb geen zin om haar constant onder die boom vandaan te trekken. Grote kans dat ze kruipt die tijd:)

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij iemand anders op visite die geen kindproof huis heeft vind ik ook altijd enorm hard werken! Kan dan niet ff relax op visite... ben dan constant aan het opletten :D

Hier komt wel een kerstboompje, misschien wel op de eettafel :) dan maar wat minder ruimte voor het eten haha. We gaan toch niet zelf een kerstdiner maken, dat laten we over aan familie :)

Deel Deze Pagina